اخبار بازی

جزییات شخصیت‌های همراه در Nioh

«کویی تکمو» جزییات و تصاویر جدیدی از عنوان «نی‌اوه» منتشر کرده است. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

 

اطلاعات جدید این عنوان، شخصیت «ویلیام» و همراهان او در طول سفرش در ژاپن را معرفی می‌کنند. این همراهان شامل افراد زیر خواهند بود.

 

«هانزو هاتاری» – رئیس قبیله نینجایی که توسط «Ieyasu Tokugawa»، به عنوان راهنمای «ویلیام» در طول سفرش در ژاپن، استخدام شده است. گربه «هانزو» توسط روح محافظی بسیار قدیمی به نام «نکوماتا» تسخیر شده است، موجودی که با دانش بسیارش در مورد سرزمین ژاپن و وقایع ماورا طبیعی، به «ویلیام» یاری می‌رساند.

 

«مونشیگ» و «گینچیو تاچیبانا» – سامورایی‌های با تجربه و رئسای قبلیه «تاچیبانا»، آن‌ها نیز با توانایی مرگبار خود در مبارزات به «ویلیام» در جستجویش کمک می‌کنند. هر دو رئیس قبیله «تاچیبانا» روح محافظ «رایکن» – موجوداتی که از عنصر رعد و برق استفاده می‌کنند – خود را داشته، که برای انجام یک حمله ویرانگر با یکدیگر همکاری می‌کنند.

 

همچنین تصاویر منتشر شده، توپ دستی انفجاری، «ویلیام» در حال مبارزه، و «یوکای» نابودگری که او در سفرش با آن روبرو شده را، نشان می‌دهند.

 

«نی‌اوه» قرار است سال جاری به صورت انحصاری برای کنسول PS4 منتشر شود. همانطوری که پیش‌تر گزارش دادیم دومین دمو بتای این عنوان قرار است ۲۳ آگوست منتشر شود.

 

در ادامه می‌توانید تعدادی از جدیدترین تصاویر منتشر شده از «نی‌اوه» را با بهترین کیفیت مشاهده کنید.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا