اخبار بازی

جزییات داستانی جدید و معرفی بخش‌های مختلفی از بازی Battle Princess of Arcadia

داستان بازی جدید شرکت Nippon Ichi در سبک اکشن-نقش‌آفرینی در قاره‌ای به نام Weltecs اتفاق می‌افتند، جایی که پرنسس Plume بعنوان محافظ شرقی‌ترین پادشاهی سرزمین یعنی کشور Schwert شناخته می‌شود.

در دنیای بازی داستانی در رابطه با یک تصنیف قدیمی وجود دارد که گوش‌ دادن به آن باعث گیج‌ شدن و سردرگمی انسانها می‌شود.

طبق داستان، در زمان‌های قدیم گروهی از افراد با خواندن این تصنیف کنترل ذهنی مردم را به دست گرفته و آن‌ها را به سمت نیستی و نابودی هدایت می‌کردند.

در حال حاضر بیشتر مردم این داستان را نوعی افسانه و مناسب برای کودکان دانسته، اما هنوز دسته‌ای از مردم نیز اعتقاد به واقعی بودن آن داشته و بزرگترین ترس درونی آن‌ها، بازگشت خوانندگان این تصنیف است.

داستان مشابه دیگری با این داستان وجود دارد که روایتگر هیولای وحشتناکی به نام Ruin Aria بوده که با خواندن تصنیف، توانایی کنترل ذهن مردم و تلقین عقاید خود به آن‌ها را داشته است.

یکی از ماموریت‌های شما در بازی پیدا کردن یک فرمانده گمشده در کشتی ارواح بوده، جایی که باید از سد سربازان چشم قرمز پادشاهی Armatura که دست کمی از زامبی‌ها ندارند عبور کرده و فرمانده گمشده را پیدا کنید.

به وسیله کشتی ارواح توانایی سفر به جنگلی اسرارآمیز در نزدیکی پایتخت Schwert را خواهید داشت.

در قسمت جنوب شرقی پادشاهی Schwert سرزمینی پوشیده از یخ وجود دارد، جایی که دشمنان خطرناکی داشته که در صورت لحظه‌ای غفلت شما را تبدیل به تکه‌ای یخ خواهند کرد.

در منطقه بیابانی با دسته‌های چندتایی هیولاهای مختلفی روبرو می‌شوید که در زیر و سطح زمین مشغول پرسه زدن هستند و توانایی مسموم کردن شما را دارند.

در قسمت شمال‌ غربی پادشاهی Schwert غارهای کریستالی قرار دارند، جایی که باید ارتش تحت کنترل خود را برای مبارزه با یک هیولای باستانی هدایت کنید.

بازی Battle Princess of Arcadia در تاریخ 26 سپتامبر به طور اختصاصی برای کنسول PS3 منتشر می‌شود.

———————–

در حال حاضر خبری از نسخه انگلیسی بازی نیست، ولی با توجه به سابقه ناشر یعنی Nippon Ichi به احتمال بسیار زیاد نسخه انگلیسی بازی در آینده نزدیک معرفی خواهد شد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا