اخبار بازی

جزییات جدید از بخش‌های مختلف Street Fighter V

با نزدیک شدن به تاریخ عرضه «Street Fighter V» در 16ام فبریه٬ شرکت «کپکام» از جزییات بیشتری پیرامون این عنوان پرده رونمایی کرده٬ که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم. با بازی‌سنتر همراه باشید.

 

لباس‌های داستانی

پس از تمام کردن «استوری مود» هر شخصیت در «استریت فایتر ۵»٬ لباس داستانی آن بخش برای شخصیت مذکور باز می‌شود. بازیکنان می‌توانند با استفاده از «Fight Money»٬ (واحد پول داخلی بازی٬ که می‌توان از آن برای بدست آوردن DLC‌های جدید به صورت رایگان استفاده کرد) این لباس‌ها را از فروشگاه داخلی بازی (که در ماه مارچ فعال خواهد شد) خریداری کنند.

jq38i4d935dtep08mqcb.jpgwtab7jw8n21qxovkn0ur.jpglyqk1djpo0imj41bpym8.jpgi8q2lzs5ckzcgwwzshki.jpg

 

Survival Mode

در بخش «سوروایوال مود» بازیکنان بسته به درجه سختی انتخاب شده٬ باید تعداد خاصی مبارزه با CPU انجام دهند. در این بخش انرژی و «EX Gauge» شما از هر مبارزه به مبارزه بعدی منتقل خواهد شد٬ تا زمانی نهایتا که تمام رقبای خود را شکست دهید. در «سوروایوال مود» با پیروز شدن در هر مبارزه امتیازهای به شما داده می‌شود٬ که می‌توانید از آن‌ها برای خرید انرژی٬ افزایش قدرت حمله٬ بهتر کردن دفاع و… در مبارزه بعدی خود استفاده کنید. هرچند با خرید این موارد از امتیاز نهایی شما کاسته خواهد شد٬ پس بهتر است در استفاده از این قابلیت هوشیار باشید.

با تمام کردن چهار درجه سختی موجود در این بخش٬ می‌توانید رنگ لباس و عناوین جدیدی برای شخصیت خود باز کنید.

3setqk8yycted8c9zihw.jpg6wrn9bc2k6p5kj79w0yg.jpg5ylnuqr7tatyfoquqd5u.jpg3ron1hxwgtnkkw5zvz7r.jpg

 

Challenge Mode

«چلنج مود» موجود در «استریت فایتر ۵» خود از ۴ بخش متفاوت تشکیل می‌شود٬ که در ادامه هر یک را بررسی خواهیم کرد.

 

۱. Battle Tips (نکات مبارزه)

  • در این بخش آموزشی٬ نکات و سیستم‌های پایه‌ای «استریت فایتر 5» و شخصیت‌های آن را یاد بگیرید. علاوه بر بخش آموزشی٬ نکات و توصیه‌های برای بهتر شدن بازیکنان در سطوح مختلف٬ نیز در این بخش وجود دارد.
  • این بخش از ماه مارچ قابل دسترسی خواهد بود.

 

۲. Trials (آزمون‌ها)

  • توانای خود را به چالش کشیده و در آزمون‌های طراحی شده -از چند ضربه‌ای‌های ساده تا حرفه‌ای- برای هر شخصیت شرکت کنید.
  • این بخش از ماه مارچ قابل دسترسی خواهد بود.
m9ejxxe18ce2ag893jf4.jpg

 

۳. Targets (اهداف)

  • اهداف روزانه را تکمیل کرده تا «فایت مانی»٬ عناوین و سایر موارد جذاب دیگر را بدست آورید.
  • این بخش مدت کوتاهی بعد از عرضه بازی قابل دسترسی خواهد بود.

 

۴. Extra Battle (مبارزه اضافی)

  • در یک چالش نهایی با باس‌های فوق‌العاده روبرو شده و با تکمیل این بخش جوایز درون-بازی بدست آورید.
  • این بخش مدت کوتاهی بعد از عرضه بازی قابل دسترسی خواهد بود.
yutl821iqazhzbz3vo6a.jpgrf49ag79f1zr2upk7ug2.jpg

 

علاوه بر موارد بالا٬ «کپکام» تایید کرده که به هنگام عرضه٬ «استریت فایتر ۵» دارای لابی‌های دو نفره است که در ماه مارچ با آپدیت جدید بازی٬ لابی‌های ۸ نفره و «Spectator Mode» نیز به صورت رایگان به آن اضافه می‌شوند. همچنین٬ لازم به ذکر است که «استریت فایتر ۵» از «فایتینگ استیک»های PS3 که برای نسخه قبلی سری طراحی شده بودند نیز٬ پشتیبانی خواهد نمود.

 

در انتها «کپکام» با نشان دادن برنامه این شرکت برای انتشار اضافه شونده‌های «استریت فایتر ۵» در اولین سال عرضه این عنوان٬ تایید کرد که Alex اولین شخصیت اضافه شونده این بازی٬ در ماه مارچ سال جاری عرضه خواهد شد. بازیکنان می‌توانند با استفاده از «فایت مانی» بدست آورده در بازی٬ یا خرید وی با پول واقعی٬ به شخصیت فوق الذکر دسترسی پیدا کنند. همچین گفته شده که با تمام کردن بخش‌های داستانی شخصیت‌ها٬ به اندازه کافی «فایت مانی» در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرد که بتوانند هنگام عرضه Alex در ماه مارچ٬ وی را به صورت رایگان خریداری کنند.

 

برنامه پشتیبانی «Street Fighter V» در اولین سال عرضه‌اش

0jyc3ia6gjwatdywvr3x.jpg
  • مارچ – اولین شخصیت DLC (الکس)٬ «چلنج مود»٬ افزایش کیفیت لابی‌ها٬ فروشگاه.
  • آپریل – دومین شخصیت DLC
  • می – سومین شخصیت DLC
  • جون بخش داستانی سینمایتیک: برای اولین بار تاریخ سری «استریت فایتر»٬ از یک بخش داستانی سینمایی لذت ببرید! (به صورت یک آپدیت رایگان)
  • جولای – چهارمین شخصیت DLC
  • آگوست – پنجمین شخصیت DLC
  • سپتامبر – ششمین شخصیت DLC
  • موارد بیشتری در آپدیت‌های آینده اضافه خواهند شد!

 

تمامی موارد فوق‌الذکر با استفاده از «فایت مانی» و به صورت رایگان قابل دستیابی خواهند بود. هرچند٬ برای افرادی که میل ندارند وقت خود را در راه بدست آوردن «فایت مانی» هدر دهند٬ «سیزن پس» این عنوان با مبلغ 29.99$ هم اکنون قابل خریداری است. «استریت فایتر ۵» قرار است در ۱۶ام فبریه برای رایانه‌های شخصی و کنسول Playstation 4 عرضه شود. 

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا