اخبار بازی

جزییات جدید از بخش‌های‌ تک نفره و مولتی پلیر Attack on Titan

شرکت «کویی تکمو» جزییات و تصاویر جدیدی از عنوان پیش روی خود «Attack on Titan» منتشر کرده است که در ادامه به بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت. با ما در بازی‌سنتر همراه شوید.

 

در ادامه می‌توانید جزییاتی از سیستم‌ «Scout Mode»، آپگرید سلاح‌ها و « Decisive Battle Signal» مطالعه کنید.

 

  • Scout Mode –

بخش سریع و تند و تیز «Scout Mode» به بازیکنان اجازه می‌دهد که تا ۳ نفر دیگر را به صورت آنلاین با خود همراه کرده و با بیرون رفتن از دیوار به صورت دست جمعی با غول‌های انسان نمای آزار دهنده روبرو شوند. با شروع شدن این بخش در کمپ، اعضای گروه می‌توانند وسایل خود را آپگرید کرده، لباسشان را تغییر دهند و برای سلاخی پیش رو منابع مورد نیاز خود را فراهم کنند. رهبر گروه توانایی انتخاب از میان ماموریت‌ها زیادی را داشته که هر یک در مناطق مختلفی چون «جنگل درختان غول آسا»، «شهر مخروبه»، یک «روستای کشاوری» و حتی منطقه « Stohess»، اتفاق خواهند افتاد. این ماموریت‌ها از بخش داستانی جدا بوده و بخش‌های اکشن‌تری را برای شما به عنوان یک تیم فراهم خواهند آورد.

 

  • – آپگرید سلاح‌ها

در طول عنوان «اتک آن تایتن» بازیکنان این موقعیت را خواهند داشت تا وسایل غولکشی خود را آپگرید کنند. دستگاه مانور تمام جهته، شمشیر‌ها و غلاف همگی با استفاده از مواد به دست آمده در طول غولکشی در بخش‌های تک نفره و چند نفره، در کمپ قابل آپگرید خواهند بود. بهبود‌های دستگاه مانور تمام جهته، شامل چنگک‌های پیشرفته بوده که اجازه چسپیدن به بدن غول‌ها از فواصل طولانی‌ و با سرعت بیشتر را می‌دهد. شمشیر‌ها را نیز می‌توان تیز، بلندتر و مستحکم‌تر کرد و با بهبود غلاف شما می‌توانید شمشیر‌ و کپسول‌های گاز بیشتری را در آن واحد حمل کنید. برای بازیکنان مهم است که با افزایش سطح وسایل خود، کاراییشان را در میدان نبرد بالا ببرند.

 

  •  Decisive Battle Signal –

«کویی تکمو» سه ویدیو جدید از شخصیت‌های «اروین»، «هانج» و «لیوای» و یک ویدیو از گیم‌پلی این عنوان منتشر کرده است که نشان دهند بخش « Decisive Battle Signal» است. با نجات دادن افراد گروه خود از خطر و کشتن غول‌ها، بار «Decisive Battle Signal» پر شده که پس از استفاده از آن، تمام افرادی که در نزدیکی بازیکن قرار داشته را فرا خوانده و آسیب شدیدی به دشمن وارد می‌کند. پس از فعال شدن، آسیب حملات شما برجسته شده و کم شدن استحکام شمشیر و میزان گاز مصرفی برای مدتی متوقف خواهد شد.

 

«اتک آن تایتن» قرار است به دو صورت فیزیکی و دیجیتالی برای پلتفرم‌های PS4 و Xbox One و تنها به صورت دیجیتالی برای PS3، رایانه‌های شخصی و PS Vita در تاریخ ۳۰ آگوست در آمریکا و ۲۶ آگوست در اروپا منتشر شود. لازم به ذکر است که نسخه اروپایی این عنوان «اتک آن تایتن: وینگز آف فریدام» (حمله به غول: بال‌های آزادی) نام دارد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا