اخبار بازی

جزییات جدید از بازی Drakengard 3

امروز مجله فامیتسو اطلاعات جدیدی را از این بازی در اختیار طرفداران گذاشته است که با هم نگاهی به آن‌ها خواهیم داشت.

معرفی سومین خواهر (Utautai Sisters) به نام Two

Two برخلاف ظاهر خود با موهای آبی که بیشتر شبیه به ملکه‌های برفی است، به عنوان رهبر کشور ماسه (Country of Sand) شناخته می‌شود.

Two فردی باهوش، شاد و سرزنده است و تقریباً با انواع و اقسام افراد با هر نوع اخلاق و رفتاری رابطه خوبی دارد. از بین 6 خواهر خود، Two بیشترین ذوق و شوق برای زندگی را داشته و نشاط برای زندگی یکی از خصوصیات ویژه اخلاقی Two عنوان شده است.

در بازی Drakengard 3 بازیکن در نقش اولین خواهر از خواهران Utautai به نام Zero قرار می‌گیرد و داستان از دید او روایت می‌شود.

همراه همیشگی Zero اژدهایی به نام Mikhail است که قابلیت‌های زیادی دارد، Zero می‌تواند با سوار شدن بر پشت Mikhail در دنیای بازی پرواز کرده و همچنین در مبارزات از کمک او استفاده کند. Mikhail با استفاده از چنگال‌ها و نفس آتشین خود می‌تواند در کسری از ثانیه دشمنان را به تلی از خاکستر تبدیل کند.

در پایان فامیتسو اعلام کرد با همکاری شرکت Square Enix به مناسبت سالگرد 10 سالگی سری بازی‌های Drakengard یک مسابقه‌ طراحی برگزار کرده است.

شرکت‌کنندگان شانس برنده شدن یکی از طرح‌های دستی آقای Kimihiko Fujisika (طراح شخصیت‌های بازی) از اولین خواهر Utautai یعنی Zero را خواهند داشت که با امضای ایشان مزین شده است.

در پایان قابل ذکر است بازی در تاریخ 19 دسامبر به طور اختصاصی برای کنسول PS3 منتشر خواهد شد.

——————

در حال حاضر خبری از نسخه انگلیسی نیست ولی با توجه به عناوین گذشته سری (شماره اول و دوم بازی) احتمال انتشار نسخه انگلیسی بازی بسیار زیاد است.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا