اخبار بازی

جزییات جدیدی از بخش Co-Op در بازی Salt and Sanctuary

«سالت اند سنکچویری» اکشن ۲ بعدی الهام گرفته شده از سری عناوین «دارک سولز»، حال بخش دو نفره نیز خواهد داشت. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

 

بازیکنان برای احضار کمک از جانب سایر NPCهای بازی باید مکان‌های امنی به نام «پناهگاه» را در دنیا پیدا کنند. احضار با قرار دادن مجسمه‌های در پناهگاه اتفاق می‌افتد٬ و اگر بازیکن مجسمه «سل سورد» را در پناهگاه بگذارد٬ به NPC احضار شده اجازه می‌دهد تا شخصیتی جدید را آورده که با استفاده از وی قابلیت بازی‌ کردن به صورت دو نفره (با استفاده از یک دسته جدید) برای بازیکن‌ها فعال می‌شود.  

 

 src=https://www.8pic.ir/images/lxp8ujfi5z87t71o0t58.jpg style=

 

با ورود شخصیت دوم به بازی٬ تمامی هیولاها کمی قویتر شده٬ انرژی بیشتری بدست می‌آورند و ضرباتشان کمی قویتر می‌شود. بازیکن همچنین می‌تواند با قابلیت ترمیم خود انرژی همراهان را تا شعاع خاصی خوب کند٬ و ممکن است در آینده طلسمی برای زنده کردن همراهان نیز به بازی اضافه شود.

 

همراهان همچنین با استفاده از «اگ آف وراث» توانایی حمله به بازیکن را داشته٬ که در این صورت بازی حالت PvP به خود خواهد گرفت. آیتم‌های فوق الذکر را می‌توان از طریق «سل سورد» خریداری کرده و در هر زمانی در طول بازی از آن‌ها استفاده کرد.

 

«سالت اند سنکچویری»، قرار است در تاریخی نامعلوم برای رایانه‌های شخصی، PS4 و PS Vita عرضه شود.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا