اخبار بازی

جزییات آپدیت‌های دو ماه‌ آگوست و سپتامبر Street Fighter V مشخص شدند

شرکت «کپکام» از جزییات آپدیت‌های دو ماه آگوست و سپتامبر عنوان «استریت فایتر ۵»، رونمایی کرد. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

 

آپدیت ماه جاری (آگوست) بیشتر به مسئله «ریج کویتر»ها (افرادی که به هنگام باخت در مسابقه آنلاین، اینترنت خود را قطع می‌کنند) پرداخته، که مسابقات آنلاین را تحت تاثیر قرار داده‌اند. از ۱۶ آگوست (امروز) به بعد، بازیکنانی که «ریج کویت» انجام می‌دهند، مقداری از امتیاز LP خود را از دست داده و برای مدت زمان مشخصی نمی‌توانند در مسابقات آنلاین شرکت کنند.

 

آپدیت ماه سپتامبر تعدادی ویژگی جدید از جمله گزینه‌ای برای مبارزه با CPU، اهداف روزانه، رنگ‌ها برای لباس‌های «پریمیوم» و موارد بیشتری را به «استریت فایتر ۵» اضافه خواهد کرد.

 

در ادامه می‌توانید توضیحات «کپکام» پیرامون این دو آپدیت را مطالعه کنید.

 

  • تعمیر سرور

تعمیرات سرور در تاریخ ۱۶ آگوست از ساعت ۱۳ تا ۱۹ به وقت منطقه زمانی اقیانوس آرام (مصادف با ۲۳:۳۰ امشب تا ۵:۳۰ بامداد فردا ۱۷ آگوست به وقت تهران) برگزار خواهد شد. در طول این مدت محتویات آنلاین عنوان «استریت فایتر ۵» قابل استفاده نخواهند بود. ما از صبر و شکیبایی شما سپاسگذاریم.

 

  • آپدیت ماه آگوست – تنبیه «ریج کویت» کردن

ما از مشکلات مرتبط با «ریج کویت» آگاه بوده و این آپدیت ادامه‌ای بر تلاش‌های ما جهت حل این مشکل خواهد بود. ما دومین آپدیتی بر سیستم «ریج کویت» موجود انجام داده که شامل راهبرد‌های سخت‌گیرانه‌تری برای افرادی که قبل از اتمام مسابقه اینترنت خود را قطع می‌کنند، است. افراد تنبیه شده، «League Point» از دست داده و برای مدت مشخصی از مسابقات آنلاین محروم می‌شوند. این آپدیت پس از تعمیرات سرور در ۱۶ آگوست اعمال خواهد شد.

 

از زمان عرضه سیستم اولیه (برای مقابله با) «ریج کویت»، ما شاهد کاهش شدید این مورد در میان بازیکنان بوده‌ایم و باور داریم که آپدیت جدید حتی به کمتر شدن آن نیز کمک خواهد کرد. با این وجود، ما همچنان در حال کار برای اعمال سیستمی جدید و قدرتمند تا اوایل سال آینده هستیم، که این مشکل را به صورت کامل حل کند.

 

  • آپدیت ماه سپتامبر

ما آپدیت بزرگ دیگری در راه داریم که شامل ویژگی‌های بسیاری بوده و می‌خواستیم تا پیش‌نمایشی کوتاه از موارد باحالی که در ماه سپتامبر به «استریت فایتر ۵» می‌آیند، را به شما نشان دهیم.

 

  • رویداد‌های با دو برابر Fight Money

دو برابر فایت مانی اتفاق خواهد افتاد! ما قدردان حمایت شما از «استریت فایتر ۵» هستیم پس به شما این موقعیت را می‌دهیم تا در مسابقات رتبه بندی شده (Ranked) دو برابر فایت مانی بدست آورید. ما اولین رویداد «دو برابر فایت مانی» خود را در آخر هفته، ۲ تا ۴ سپتامبر برگزار خواهیم کرد. لطفا منتظر شنیدن جزییات بیشتر (از این رویداد) باشید!

 

  • سایر ویژگی‌ها

آپدیت ماه سپتامبر شامل موارد زیر خواهد بود:

  • گزینه مبارزه با CPU
  • اهداف روزانه – چالش‌های روزانه همراه با پاداش‌های از فایت مانی!
  • آپدیت Fighter Profile
  • رنگ‌های رایگان برای دارندگان سیزن پس – شامل رنگ‌های ۳ تا ۱۰ برای لباس‌های عادی و لباس‌های مبارزه ۶ شخصیت قابل دانلود
  • لباس‌های پریمیوم حال رنگ‌ها را نیز شامل خواهند شد! –  شامل رنگ‌های ۳ تا ۱۰ لباس‌های خریداری شده
  • بسته رنگ‌ها برای خرید با پول واقعی یا فایت مانی عرضه می‌شوند – شامل رنگ‌های ۳ تا ۱۰ برای لباس‌های پیش‌فرض و داستانی هر ۲۲ شخصیت این عنوان

 

و موارد بیشتری که هنوز معرفی نشده‌اند!

 

«استریت فایتر ۵» هم‌اکنون برای پلتفرم‌های PS4 و PC قابل دسترسی است.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا