اخبار بازی

جزییاتی از Super Meat Boy Forever

Super Meat Boy Forever یکی از بازی‌های مستقل، نام آشنا و بسیار مهمی بود که در جریان Pax Prime 2014 در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت. عنوان اصلی Team Meat آنقدر خوب و تازه بود که گذشتن از کنار Forever کار ساده‌ای نباشد، به خصوص حالا که مقصد اصلی بازی ‌موبایل‌های هوشمند و تبلت‌هاست و تیم سازنده سعی دارد مطابق با ساختار‎‌های لمسی، این عنوان را به توسعه برساند.

یکی از ویژگی‌های مهمی که SMB: F به همراه دارد، Auto Run بودن آن است (برخلاف بازی اصلی). Forever از این ویژگی استفاده می‌کند، اما نه به طور کامل و مشابه با دیگر بازی‌های این سبک. به عبارت دیگر بازیکن‌ها با یک Endless Runner خالص طرف نخواهند بود و موارد مختلفی SMB:F را از این عنوان‌ها متمایز خواهد کرد. Team Meat در رابطه با این موضوع متذکر شده که SMB:F مانند دیگر بازی‌هایی که از این ویژگی استفاده می‌کنند (مانند Temple Run) نخواهد بود و تفاوت‌های بسیار مهمی در زمینه‌های مختلف خواهد داشت.

«هدف ما از ساخت SMB:F طراحی یک پلتفرمینگ کامل برای ابزارهای لمسی است. ما در تلاش هستیم تا بازی کاملی را مشابه با عنوان اصلی بسازیم. اما این عنوان برای صفحه‌های لمسی و موبایل‌ها طراحی شده است. این یک تجربه کامل خواهد بود و نه فقط عنوانی با محور Endless Runner.»

ویژگی مهم دیگری که به SMB:F اضافه شده، مراحل تصادفی (Random lvl) است. دقیقا اشاره نشده که تمامی مراحل بازی از این قابلیت بهره می‌برند یا خیر ولی به طور حتم این ویژگی در بازی وجود خواهد داشت. به دنبال این ویژگی بازیکن‌ها بعد از هر بار مردن با مراحل متفاوتی (از نظر ساختار و آرایش) رو به رو خواهند شد. با توجه به مرگ‌های فراوان و بی‌پایان این عنوان، این مورد حسابی به کیفیت بازی کمک خواهد کرد.

Super Meat Boy Forever سال آینده برای اسمارت فون‌ها، تبلت‌ها و PC عرضه خواهد شد. در رابطه با کنسول‌ها هم Team Meat اشاره‌ای دقیق نداشته ولی این موضوع را رد نکرده است و احتمال عرضه آن برای کنسول‌ها بسیار بالاست.

 

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا