اخبار بازی

جزییاتی از GOD OF WAR III

گوشه‌ای از صحبت‌های VGTILT.com را در مورد GOW3:

تریلر جدیدی برای VGA امسال در نظر گرفته شده‌است که این تریلر به هیچ وجه نتیجه پایانی و نهایی کار نبوده و بازی نهایی فراتر از این خواهد بود. من فعلا توضیحات زیادی نمی‌توانم ارائه کنم و فقط به تعدادی از موارد اشاره می‌کنم:

گرافیک این بازی استاندارد جدیدی را در بازی‌های ویدئویی بوجود خواهد آورد. این بازی براحتی جزییات گرافیکی عناوینی مثل GeOW و Uncharted را پشت سر خواهد گذاشت و یکی از بهترین تجربه‌های سینمایی را به ارمغان خواهد آورد. جزییات با دقت بسیار بالایی کار شده‌اند و انیمیشن‌های بازی تجربه‌ای به شما خواهند داد که تابحال نداشته‌اید.
احتمالا این بازی در 1080P و با 60 فریم بر ثانیه اجرا خواهد شد. این امر نه تنها به زیبایی بازی کمک می‌کند بلکه برگ برنده‌ای برای بازیباز‌ها خواهد بود.
کریتوس تنها شخصیت قابل بازی نخواهد بود و به نظر می‌رسد که همراهی در طول راه خواهد داشت… شاید برادر او !!!
گیم‌پلی تقریبا مثل گذشته خواهد بود که البته بهینه شده است. دوربین بازی خیلی به شخصیت نزدیک‌تر شده و همه چیز بزرگ‌تر به نظر می‌رسد و فقط در مواقع خواص محدوده بزرگتری را در بر می‌گیرد. 3 مکانیسم جدید برای گیم‌پلی بازی تعریف شده که نیاز بازیباز‌های مختلف را مرتفع می‌کند.
یک مود انلاین، یک مود گلادیاتور و co-op نیز به بازی اضافه شده‌است.
در بازی منطقه‌ای وجود دارد که کریتوس در حال جنگ با لشکر عظیمی از جسد‌های پوسیده می‌باشد که در یک قبرستان با جزییات بالا اتفاق می‌افتد. انجا مه غلیظی حکم فرماست و درختان خشکیده و سنگ‌قبرهای زیادی به چشم می‌خورند. جزییات گرافیکی بسیار بالاست و کریتوس پس از جنگ با این لشکر زامبی‌ها وارد وارد دخمه‌ای می‌شود و در آنجا جنگ با یک BOSS غول‌پیکر آغاز می‌شود.
این جنگ یکی از سینمایی‌ترین نبرد‌ها در تاریخ بازی‌های ویدیویی است که در آن شما باید بجنگید و گاهی نیز از سیستم دکمه‌زنی استفاده می‌شود و همچنین یک سیستم جدید که فعلا حرفی از ان به میان نیامده. به احتمال 100 درصد در ماه‌های آینده دمویی از این بازی در PSN قرار خواهد گرفت.

از این بازی انتظارات زیادی می‌رود و به احتمال زیاد به یکی از عناوین موفق سونی تبدیل خواهد شد.

بزودی منتظر جزییات بیشتری باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا