اخبار بازی

جزییاتی از BioShock 2 multiplayer

2K جزییاتی را از قسمت مولتی‌پلیر بازی BioShock 2 منتشر کرد. در زیر نگاهی به آن‌ها می‌اندازیم.

بازیکنان در این مود آنلاین، دنیای رپچر از قبل از خرابی و ویرانی خواهند دید. و به پلازمید‌ها و اسلحه‌های گوناگونی دسترسی خواهند داشت تا کاراکتر مورد نظر خود را بسازند.

تکامل را تجربه کنید
شما در طول بازی به تدریج experience points کسب خواهید کرد و بوسیله این پوینت‌ها می‌‌توانید به سلاح‌های جدید، پلازمید‌ها و تونیک‌ها دسترسی پیدا کنید. این موارد می‌توانند به صد‌ها شکل گوناگون با هم ترکیب شوند و شما باید کاراکتر مورد نظر خود را طبق علاقه و استیل بازی خود، بسازید.

افسانه رپچر را ادامه دهید
در واقع بازیکنان در این مود با عنوان شهروندان شهر رپچر هستند و هر چه بیشتر در آن پیشروی می‌کنند، اطلاعات کامل‌تری در مورد علل سقوط و نابودی این شهر کشف خواهند کرد.

رپچر را قبل از ویرانی مشاهده کنید
شما دنیای رپچر را قبل از ویرانی تجربه خواهید کرد و به مکان‌های نمادین مانند رستوران کشمیر و هتل‌های مرکوری دسترسی خواهید داشت. این مکان‌ها از ابتدا طراحی شده‌اند تا یک تجربه مولتی‌پلیر سریع و خوب را به شما بدهند.

تجربه یک FPS عالی برای حرفه‌ای‌ها
کمپانی Digital Extremes تجربه 10 ساله و سابقه درخشان خود در در ژانر شوتر را در این بازی قرار داده است که می‌تواند فرصت مناسبی برای بازیباز‌ها باشد.

به نظر می‌رسد که دنیای رپچر داستان‌ها زیادی برای بازگو کردن دارد. Jordan Thomas در مصاحبه‌ای با OXM به این موضوع اشاره کرد که رپچر یکی از پایه‌های اساسی این بازی است که هنوز قابلیت‌های زیادی دارد و BioShock 3 نیز می‌تواند در همین مکان شکل بگیرد.
BioShock 2 در اواخر امسال برای PC، 360 و PS3 منتشر می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا