اخبار بازی

جزیره مردگان 2 به سال 2016 موکول شد

عنوان Dead Island 2 به تاریخی نامعلوم در سال 2016 تاخیر خورد. در ادامه خبر با بازیسنتر همراه باشید.

 

Yager Development توسعه دهنده بازی در توییتی اعلام کرد که به خاطر اهداف بلند پروازانه آن‌ها در دنباله «جزیره مردگان» و تحویل دادن چیزی که طرفداران انتظارش را دارند، آن‌ها به زمان بیشتری احتیاج خواهند داشت. 
 
اعلامیه منتشر شده بدین صورت است: «ما برای خودمان اهداف بزرگی در ساخت جزیره مردگان 2 تعیین کرده‌ایم؛ ساخت دنباله‌ای که جزیره مردگان را به مرحله بعدی از کیفیت برساند. بازی که بتواند انتظارات طرفدارانمان از بازی را برآورده کند. انتظاراتی نظیر شخصیت‌های قابل بازی بیشتر، کوآپ و تبدیل یک بهشت به سلّاخ‌خانه زامبی‌ها و بازی که علاوه بر این‌ها بیشمار محتویات و انتخابات مبارزاتی به بازیکن بدهد. ما مدت‌ها است که به صورت جدی روی این مساله فکر کرده‌ایم و به این نتیجه رسیده‌ایم که هنوز کاملا به آن هدف دلخواه نرسیده‌ایم. به همین خاطر تصمیم گرفتیم جزیره مردگان 2 را به سال 2016 موکول کنیم.»
 
سازنده بازی اظهار داشت که آن‌ها قصد داشتند بازی را در همان تاریخ قبلی گفته شده یعنی بهار عرضه کند ولی خاطر نشان کرد که عرضه بازی در سال 2016 به معنی «بازی بهتر برای بازی کردن» خواهد بود. 
جزیره مردگان 2 در E3 سال 2015 برای سه پلتفرم اصلی PC، Xone و PS4 برای عرضه در بهار 2015 تایید شده بود ولی با این تاخیر باید در تاریخی نامشخص در سال 2016 منتظر آن بود.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا