اخبار بازی

جزئیات Amazon Fire TV اعلام شد + معرفی اولین بازی این دستگاه

جزئیات Amazon Fire TV امروز اعلام شد و در خرده فروشی های آنلاین، ویدیو معرفی Amazon Fire TV به نمایش در آمد. Amazon Fire TV با قیمت 99$ هم اکنون برای فروش موجود است. همچنین کنترلر مربوط به بازی های Amazon Fire TV هم به صورت جداگانه با قیمت 39.99$ به فروش می رسد. به وسیله این دستگاه می توان برنامه های مختلف را stream کرد و یا به بازی پرداخت.

این دستگاه رقیبی برای Apple TV و Google Chromecast محسوب می شود. از دیگر ویژگی های این دستگاه، عرضه بازی های مختلف برای آن است. در سایت Amazon گفته شده، بیش از 100 بازی برای Amazon Fire TV به زودی منتشر خواهد شد.

Sev Zero اولین بازی عرضه شده برای این دستگاه است، این عنوان ترکیبی از شوتر سوم شخص و tower defence که به صورت رایگان با خرید کنترلر 39.99$ به شما داده خواهد شد. البته این بازی به صورت جداگانه با قیمت 6.99$ برای خرید موجود است.

در توضیحات رسمی بازی گفته شده: "بازیکنان در Sev Zero می توانند در حالت های مختلف به بازی بپردازند. در حالت tower defens شروع به ساخت برج کنند و محیط اطراف را ارزیابی کنند و یا وارد بخش شوتر بازی شوند و به صورت مستقیم با Ne’ahtu به جنگ بپردازند. همچنین بازیکنان قادر خواهند بود، به وسیله نرم افزار مخصوص بازی Sev Zero برای تبلت ها با دوستان و اعضای خانواده خود به بازی بپردازند. به این صورت که یکی از بازیکنان با تبلت، بازیکن دیگر را پشتیبانی هوایی می کند و بازیکن دیگر وظیفه مبارزه با دشمنان را در حالت شوتر به عهده دارد."

 

منبع

بهرام بی غرض

Journalist and Video game critic at @bazicenter and @bazinama | XBL gamertag: Bahram

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا