اخبار بازی

جزئیات کمی از Season Pass بازی Call of Duty: Infinite Warfare اعلام شد

شرکت اکتیویژن [Activision]، ناشر سری بازی‌های مشهور Call of Duty، جزئیات کمی از Season Pass بازی Call of Duty: Infinite Warfare را منتشر کرد که بنا بر آن این بازی از هدست واقعیت مجازی Playstation VR نیز پشتیبانی خواهد کرد.

این اطلاعیه از طریق وب‌سایت رسمی شرکت اکتیویژن منتشر شده است. ویژگی‌های این Season Pass مطابق انتظار طرفداران سری Call of Duty می‌باشد.

مثل همیشه، با خرید Season Pass این بازی به 4 نقشه‌ای که تا سال 2017 میلادی برای بازی عرضه خواهد شد، دسترسی خواهید داشت. تنها قادر به تجربه‌ی بخش چند نفره در نقشه‌های جدید نخواهید بود، بلکه به محتوای مخصوص بخش زامبی این بازی نیز دسترسی خواهید داشت.

این شرکت همچنین در رابطه با محتوای دیگر Season Pass نیز صحبت کرده و اعلام کرده:" علاوه بر این موارد، به عنوان یک پیشنهاد ویژه، دارندگان Season Pass این بازی در روز اول عرضه‌ی آن به 10 عدد Rare Supply Drops دسترسی خواهند داشت که ارزشی معادل 10 دلار دارد. به علاوه 1000 واحد bonus نجات نیز دریافت خواهید کرد که با استفاده از آن می‌توانید اسلحه‌هایی با طرح جدید برای بخش چند نفره خلق کنید."

نسخه‌های Digital Deluxe و Legacy Pro بازی Call of Duty: Infinite Warfare حاوی Season Pass هستند که البته شما می‌توانید آن را به صورت جداگانه نیز خریداری کنید.

بخش جدیدی تحت عنوان Jackal Assault VR نیز برای این بازی در نظر گرفته شده که تجربه‌ی جدیدی را برای طرفداران به ارمغان خواهد آورد. شما می‌توانید عضوی از کابین خلبان سفینه‌های فضایی جنگنده باشید. این تجربه‌ی جدید برای تمامی خریداران نسخه‌ی Playstation 4 این به صورت رایگان قابل دسترس خواهد بود. که البته برای تجربه‌ی این بخش نیازمند به هدست واقعیت مجازی Playstation VR خواهید بود.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا