اخبار بازی

جزئیات نقشه‌های بخش چند نفره نسخه‌ی ریمستر بازی Call of Duty 4 Modern Warfare منتشر شد

شرکت اکتیویژن جزئیات مربوط به بخش چند نفره‌ی نسخه‌ی بازسازی شده‌ی بازی محبوب Call of Duty 4 Modern Warfare را در هنگام انتشار اعلام کرد. نخست این شرکت تائید کرد که تمامی 16 نقشه‌ی بخش چند نفره‌ی نسخه‌ای اصلی این بازی در دسترس خریداران این بازی در سراسر جهان قرار خواهد گرفت.

از این 16 نقشه، 10 نقشه در زمان انتشار بازی و 6 نقشه‌ی دیگر در ماه دسامبر میلادی [تاریخ عرضه‌ی دقیق به زودی اعلام خواهد شد] در دسترس قرار خواهد داشت.

بیانیه‌ی اکتیویژن در این خصوص بدین شرح است: "تمامی 16 نقشه‌ی بخش چند نفره‌ی بازی Modern Warfare در دسترس دارندگان MWRemastered قرار خواهد گرفت. 16 نقشه در زمان انتشار بازی MWRemastered و 6 نقشه‌ی دیگر در ماه دسامبر در دسترس قرار خواهند گرفت."

در حال حاضر علاقه‌مندان می‌توانند بازی Call of Duty 4: Modern Warfare Remastered را تنها در صورت پیش‌خرید نسخه‌ی جدید این سری یعنی، Call of Duty: Infinite Warfare دریافت کنند. اکتیویژن تاکنون در خصوص انتشار این بازی به صورت جداگانه‌ اعلام نظر نکرده اما این احتمال وجود دارد تا چند ماه پس از انتشار رسمی بازی نسخه‌ی جداگانه‌ی آن در دسترس قرار گیرد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا