اخبار بازی

جزئیات مختلف پیرامون PlayStation 4

آقای Masayasu Ito از کمپانی Sony Computer Entertainment کشور ژاپن به تازگی اطلاعات جدیدی را پیرامون کنسول نسل هشتم سونی، یعنی PlayStation 4 در AV Watch منتشر کرده اند.
این اطلاعات شامل میزان مصرف برق، صدای تولیدی کنسول و … می باشد که جزئیات آن به شرح زیر است:
1- PlayStation 4 نیازی ندارد همیشه به اینترنت متصل باشد. با این حال بایستی برای لذت بردن از تمامی ظرفیت این کنسول به اینترنت وصل شوید.
2- PS4 خود به تنهایی یک سرور برای PlayStation App است. در آینده احتمالا این مورد وسیع تر خواهد شد و با ارتباط PS4 و PlayStation App از طریق سیستم cloud می توان شاهد انجام بازی ها به صورت چند نفره بود.
3- چیپ ثانویه که برای عملیات هایی با مصرف برق پایین طراحی شده است، اکثرا از ساعت 1 الی 4 بامداد برای دانلود آپدیت های ضروری فعال می شود. همچنین چیپ ذکر شده هنگام خرید از PlayStation App نیز فعال خواهد شد.
4- بسته به کیفیت بازی که در حال اجرا است، مصرف برق متفاوت خواهد بود.
5- سر و صدای ایجاد شده توسط کنسول، نسبت به PlayStation 3 بسیار کمتر خواهد بود.
6- فن خنک کننده در PS4 بسیار کم صدا است و برابر با میزان حرارت تولید شده عمل خواهد کرد. این مورد بدین معنی است که دیگر مانند PS3 ناگهان شاهد افزایش سرعت فن نخواهیم بود.
7- خواندن اطلاعات در Blu-Ray بدلیل افزایش سرعت چرخش از 2x به 6x، صدای بیشتری را تولید خواهد کرد. اما این مورد به دلیل هارد دیسک موجود رفع خواهد شد.
9 – کیفیت اجرای فیلم های سینمایی و موزیک در هنگام عرضه PS4، هم سطح PS3 است اما این مورد با یک سری آپدیت در آینده ارتقاء خواهد یافت.
10- پوسته و هدف PS4، شخصی سازی است. بدین معنی که تجربه های منحصر به فردی را ارائه خواهد کرد.
 

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا