اخبار بازی

جزئیات جدید از عنوان بعدی Suda 51 با نام Killer is Dead منتشر شد

در آخرین شماره مجله Famitsu جزئیات تازه ای از عنوان جدید Suda 51 و استودیوی Grasshopper  منتشر شده است. در این بازی شما در نقش Mondo Zappa ظاهر خواهید شد، این فرد که تخصص اصلی او سربه نیست کردن قاتلین می باشد، در واقع به تنهایی مامور پیگیری پرونده های جنایی شده است.


Zappa از شمشیر katana استفاده می کند، ولی دست چپ او دچار یک سری تغییرات شده که قابلیت به کار گیری سلاح های جدید و همچنین دریل ها مختلف را دارا می باشد. علاوه براین بازوی او خون دشمنان را به خود جذب میکند و زمانی که به حدکافی از آنها را جذب کرد ، Zappa می تواند از یک حمله قدرتمند به نام Adrenaline Boost  استفاده کند و قدرت بیشتری نیز به دست بیاورد. البته هنوز مشخص نیست که Zappa  چگونه صاحب این بازوی عجیب شده است.


Suda 51 قبلا گفته بود که در این بازی شاهد یک سری از دختر های جذاب خواهیم بود که یکی از آنها Mika Takekawa دستیار  20 سال  Mondo است و دیگری Viviane Squall رئیس 25  ساله او می باشد که خیلی وقت است،  به دور از چشم همگان قدرتش را از دست داده است.


Brian Roses شخصی که استاد سلاخی در یک لحظه می باشد و از یک بدن سایبرنتیک بهره مند است. علاوه بر این شاهد Victor هستیم که با اجراهای موسیقی خود  احساست مردم  را به بازی می گیرد، البته تا وقتی که قصد حاکمیت بر دنیا را نداشته باشد.


این عنوان تا به اینجای کار که بازی خوبی به نظر می رسد، ولی باید دید زمانی که در تابستان  برای PS3  و Xbox 360 عرضه می شود، می تواند به موفقیت عناوینی همچون Killer 7 و No More Heroes دست پیدا کند؟

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا