اخبار بازی

جزئیات جدیدی از پلتفرمر زیبا، Never Alone منتشر شد

Upper One Games دیروز اطلاعات جدیدی از Never Alone به اشتراک گذاشته است. این Puzzle platformer زیبا قرار است پاییز امسال، به عنوان یک بازی دانلودی برای PlayStation 4 ،Xbox One و PC  و با قیمت پیشنهادی خرده فروشی 14.99 دلار منتشر شود.

در Never Alone بازیکنان در نقش یک دختربچه اهل Iñupiaq به اسم Nuna و یک روباه قطبی در قالب یک Puzzle platformer اتمسفریک قرار می گیرند. داستان و مضمون بازی از فرهنگ عامه و حکایت های سنتی مردم Iñupiat و فرهنگ دیگر اهالی آلاسکا الهام می گیرد، که اصل و نسب شخصیت های اصلی نیز به نسل های قبلی ساکنان آلاسکا بازمی‌گردد. Never Alone دارای ویژگی های بصری چشمگیر بوده و برای موفقیت در بازی نیازمند همکاری در چالش ها و سختی های مربوط به محیط زیست، از سوی بازیکنان است.

 

Upper One Games به E-Line Media پیوسته و شروع همکاری خود را با آن ها آغاز کرده است. این شرکت در واقع ناشری است که با معرفی و ایجاد ضمینه همکاری بزرگان و قصه گو های Iñupiaq با کارکشته های صنعت بازی، نقشی اساسی در به شهرت رسیدن عناوینی همچون Interstate ’76, MechWarrior II, Tomb Raider: Underworld, Tomb Raider: Anniversary, Tomb Raider: Legend, the SOCOM series, Rage, Quake Live و عناوین بسیار دیگری بر روی PC و کنسول ها داشته است.

آقای Gloria O’Neill، رئیس و مدیرعامل ارشد Upper One Games اذعان داشته:
"ما بسیار مفتخر و هیجان زده هستیم که در حال ساخت یک بازی واقعا منحصر به فرد هستیم. ما دوست داریم تصور کنیم در حال خلق یکی از اصلی ترین بازی های سال هستیم. بازی ها ابزار قدرتمندی برای ساختن تاریخ، سنت و فرهنگ مردم بومی هستند. چه نسل بعدی مردم بومی و چه بقیه نسل هایی که در دنیا وجود دارند."

 

در ادامه، آقای Sean Vesce ، مدیر روابط عمومی E-Line Media اضافه می کند:
"این [بازی]، شخصا باارزش ترین پروژه ای است که در طول این 20 سالی که بازی های ویدیویی طراحی می کردم، بر رویش کار کرده ام. اسطوره های مردم بومی آلاسکا و فرهنگ آن ها به شدت غنی است و به خوبی می توان آن را در قالب یک تجربه تفریحی و عالی برای تمامی مخاطبین گنجاند."

 

ویژگی های کلیدی Never Alone (یا Kisima Ingitchuna) شامل این موارد است:

 

  • امکان بازی در دو حالت تک نفره و دو نفره، که البته در بخش تک نفره نیز می توانید شخصیت خود را بین Nuna و Fox در هر زمانی عوض کنید؛

 

  • 8 مرحله بلند و گسترده که از توندرای قطبی و پاره یخ های شناور خطرناک گرفته تا غارهای یخی، جنگل های شمالی، دهکده های ساخته شده در لبه پرتگاه های نزدیک ساحل و … بازیکن را با خود همراه می کند؛

 

  • داستان، قرارگیری جغرافیایی، شخصیت ها و گیم‌پلی بازی، همگی از باورهای سنتی مردم Iñupiaq الهام گرفته شده اند. یکی از این باور ها، داستان (Kunuuksaayuka (Koo-nook-sah-yoo-ka است که نسل به نسل بین مردم Iñupiaq گشته تا به این نسل رسیده؛

 

  • در Never Alone، شما با شخصیت های بومی مردم آلاسکا، نظیر Manslayer ،Blizzard Man ،Sky People ،Little People و Rolling Heads رو به رو خواهید شد؛

 

  • بینش های اختصاصی (قابل باز شدن در بازی) نسبت به طرز زندگی مردم Iñupiaq، که توسط بزرگان بومی آلاسکا و جوانان نقل شده است.

 

 

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا