اخبار بازی

جزئیات انتشار Oculus Touch مشخص شد

پس از ماه‌ها انتظار، بالاخره جزئیات انتشار کنترلر Oculus Touch برای هدست Oculus Rift نظیر تاریخ عرضه، قیمت و جزئیات پیش خرید آن از سوی شرکت توسعه‌دهنده‌اش مشخص شد. با توجه به تجربه‌ی کامل و تعاملی‌ای که با این کنترلر از واقعیت مجازی خواهید داشت، قطعاً به یکی از گزینه‌های اصلی دارندگان این هدست تبدیل خواهد شد.

کنترلر Oculus Touch روز سه شنبه 16 آذر ماه [6 دسامبر میلادی] وارد بازار خواهد شد؛ پیش خرید آن نیز از روز دوشنبه 19 مهر ماه [10 اکتبر میلادی] امکان پذیر خواهد بود. کنترلر Oculus Touch 199 دلار قیمت دارد، که شامل دو کنترلر و یک سنسور دوربین اضافه و اتصال دهنده‌ی Rock Band VR و چند بازی کوچک می‌شود. از جمله‌ی این بازی‌ها می‌توان به VR Sports Challenge و The Unspoken اشاره کرد که در زمان عرضه‌ی Oculus Touch فروخته می‌شود.

در کنار این اخبار، به صورت رسمی مشخص شده که Oculus Rift که از یک اتاق پشتیبانی می‌کند و مشابه HTC Vive در زمان عرضه خواهد بود. برای راه‌اندازی آن، بازیکنان نیاز به استفاده از 3 سنسور دوربین و کنترلر Oculus Touch خواهند داشت. این به این معناست که شما باید یک سنسور دیگر برای Oculus تهیه کنید که 79 دلار قیمت دارد.

برای پیش خرید Oculus Touch و جزئیات آن از این نشانی استفاده کنید، که از دوشنبه 19 مهر ماه [10 اکتبر میلادی] در دسترس خواهد بود.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا