اخبار بازی

جزئیات انتشار بازی Driveclub برای هدست Playstation VR مشخص شد

بر اساس گزارش اخیر سونی، بازی Driveclub برای هدست واقعیت مجازی Playstation VR در تاریخ پنج شنبه 22 مهر ماه [13 اکتبر میلادی] منتشر خواهد شد. این نسخه‌ی مخصوص در هر دو قالب نسخه‌ی فیزیکی و دیجیتالی با قیمت 39.99 دلار در دسترس قرار خواهد گرفت.

اگرچه وضعیت برای کسانی که Season Pass بازی Driveclub را برای کنسول Playstation 4 خریداری کرده‌اند، فرق خواهد کرد. این اشخاص می‌توانند بازی خود را به نسخه‌ی مخصوص هدست‌ واقعیت مجازی PSVR با هزینه‌ی 19.99 دلار ارتقا دهند. نکته‌ی مورد ذکر این است که تنها کسانی که تا تاریخ چهارشنبه 7 مهر ماه [28 سپتامبر میلادی] نسخه‌ی Season Pass بازی Driveclub را خریداری کرده‌اند امکان این تغییر را خواهند داشت.

بازی Driveclub VR یک عنوان مستقل، ساخته شده توسط سونی با هدف انتشار برای هدست واقعیت مجازی Playstation VR است. با توجه به نوشته‌ای که در وبلاگ Playstation منتشر شده این بازی دوباره توسعه یافته، همه چیز به طور برجسته سه بعدی شده‌ است و با قدرت 60Hz پردازش می‌یابد.

نسخه‌ی اصلی بازی Driveclub سال 2014 میلادی به صورت انحصاری برای کنسول Playstation 4 منتشر شد. این بازی ریسینگ که در آن زمان بسیار مورد انتظار بود با مشکلات زیادی همراه شد. با این که این بازی بر روی PS4 بسیار زیبا بود، اما بسیاری از ویژگی‌های آنلاین آن، آن طور که باید عمل نمی‌کرد و این امر موجب عذرخواهی سازندگان آن تا مدت‌ها و ارائه‌ی به روزرسانی‌های مختلف برای آن شد.

پیش از این شاهد اجرای Driveclub VR بر روی هدست Playstation VR در جریان رویداد PlayStation Experience در ماه دسامبر گذشته بودیم و نمایش آن بسیار امیدوار کننده به نظر می‌رسید. بازی Driveclub VR همزمان با عرضه‌ی هدست واقعیت مجازی Playstation VR در روز پنج شنبه 22 مهر ماه [13 اکتبر میلادی] عرضه خواهد شد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا