اخبار بازی

جزئیات احتمالی از بازی بعدی سازنده Titanfall

Respawn Entertainment با عرضه Titanfall در اوایل امسال بر روی Xbox One ،Xbox 360 و PC، آغاز به کار نسبتا قوی داشت. اگرچه Titanfall، عنوانی که کاملا تغییر دهنده ژانر و تعریف کننده نسل جدید باشد، به طوری که خیلی ها انتظار داشتند، نبود. اما توانست به موفقیت قابل توجهی دست یابد.

 

از آن موقع تاکنون، همگی چشم ها بر روی اظهار نظر EA و Respawn در مورد اینکه آیا Titanfall 2 ساخته خواهد شد و اینکه این بار بر روی PS4 نیز عرضه خواهد شد یا خیر، بوده است. با این حال، اطلاعات جدید در مورد Respawn که از یک لیست استخدام بر روی سایت شان استخراج شده، دلالت بر این دارد که این بازی جدید، یک عنوان اکشن ماجراجویی سوم شخص با بهره گیری از یک skill tree (درختچه مهارت ها) خواهد بود.

 

قسمتی از این لیست استخدام: "تجربه کار بر روی بازی های اکشن/ماجراجویی سوم شخص، با بهره‌مندی از مهارت بالا در این حیطه و کمک در ضمینه طراحی مکانیزم کنترل قهرمان‌، طراحی دشمنان، مکانیزم تعیین مسیر و مبارزه."

 

در ادامه آمده است: "Respawn به دنبال یک طراح ارشد سیستم به منظور کمک به دید کلی پروژه به خصوص در ضمینه کنترل و مکانیزم عمل قهرمان، طراحی دشمنان، رفتارهای هوش مصنوعی، مبارزه/سلاح ها، طراحی کلاس ها، مهارت‌ها (skill)/ پیشروی در بازی، داستان و رو به رویی با باس‌های بازی، است."

 

البته که این لیست هیچ اشاره ای به اینکه Respawn در حال کار بر روی Titanfall جدیداست، نکرده. اما امکان دارد که این بازی جدید، نسخه ای از Titanfall به همراه skill tree و یک بخش بزرگ تک نفره باشد. لازم به ذکر است که Respawn قبلا اذعان داشته بود که Titanfall برای PS4 عرضه نخواهد شد، اما اگر Titanfall 2 ساخته شود، امکان عرضه آن برای این کنسول وجود دارد.

 

بهرحال تمامی این‌ها همگی حدس و گمان هستند و باید تا منتشر شدن یک اعلامیه رسمی از طرف این استدیو در مورد بازی جدیدشان منتظر ماند.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا