اخبار بازی

جزئیاتی تازه از نسخه Free-To-Play بازی Command & Conquer منتشر شد

در دسامبر گذشته کمپانی  EA میزبان نشستی مختص Command & Conquer  بود و در  این نشست این کمپانی از 12 گروه مختلف دعوت کرده بود تا به انجام این بازی بپردازند. به مدت 2 روز شرکت کنندگان می توانستند به تجربه C&C بپردازند و نظراتشان  در مورد بازی را به تیم سازنده اعلام کنند. به دنبال پایان یافتن این نشست و به لطف وبسایت NeoGAF اطلاعاتی تازه از این عنوان منتشر شده است.
بر خلاف نشست های قبلی C&C (شرکت EA قبل از عرضه هر نسخه از C&C به برپایی این همایش می پردازد) این تسترها می توانستند در مراحل ابتدایی ساخت این عنوان ، آن را تجربه کنند و این بدان معناست که نظرات کاربران می تواند  در پروسه تولید این بازی  تاثیر گذار باشد.
نسخه F2P بازی C&C شباهت زیادی به نسخه های گذشته آن دارد، و گیمر های  PC می توانند این انتظار را داشته باشند که در آن به ساخت پایگاه ها و تاسیسات  خودشان مشغول شده و به جمع آوری منابع بپردازند؛ و همان طور که انتظار می رفت شما می بایست از بین سه جناح مختلف یکی را انتخاب کرده و به انجام بازی بپردازید.

 src=https://img4up.com/up2/43982162182093894162.jpg /><br/> یکی از ویژگی های نسخه جدید C&C، وجود گروهی از کارگر های ضعیف و آسیب پذیر می باشد که با از بین بردن این گروه از کارگران،  بازیکنان می توانند به روند ساخت و ساز دشمن صدمه زده و آن را متوقف نمایند.  حالا این ایده خلاقانه باعث می شود که این بازی بیش از پیش به عنوان Starcraft شباهت پیدا کند. علاوه بر این مورد، یک سری منابع  جدید در بازی حضور خواهد داشت که شباهت زیادی به vespene gas در بازی Starcraft دارند و این منابع (که به طریقی ،یک نوع نفت محسوب می شوند) تنها از طریق بنا کردن تاسیسات مخصوص بدست خواهند آمد و کسب این منابع بدون این که هیچ نیازی به واحد و گروه خاصی باشد به شکل خودکار صورت می گیرد .<br/> بازیکنان  باید به گسترش تاسیسات خود در بازی بپردازند و بدست آوردن منابع، رابطه مستقیمی با وسعت تاسیسات شما خواهد داشت چرا که منابع در این نسخه تا حد زیادی محدود و بهینه شده اند.  بنابراین  شما  به هر میزانی که تاسیسات و پایگاه های خود را افزایش دهید به همان اندازه می توانید به جمع آوری منابع بپردازید. بعلاوه با حذف شدن مراکز تامین منابع و همچنین سیستم بازار سیاه از بازی، این امکان وجود دارد که در هرنقطه از نقشه با کمبود منابع مواجه شوید.<br/> با انتخاب هر جناح در بازی، شما می توانید از فناوری ها و پیشرفت های منحصر به همان گروه بهره مند شوید و شاخه های پیشرفت در بازی به جای این که به عنوان  Generals شبیه باشند بیشتر به Red Alert 3  شباهت خواهند داشت.<br/> آنچه کار را  سخت می کند این است که شما تنها می توانید به صورت گروهی به کنترل جوخه های خود بپردازید. بنابر این توقع کنترل فرد به فرد سرباز ها را نداشته باشید.<br/> از مد های قابل دسترس این نسخه از بازی، می توان به مد Skirmish اشاره کرد که هم بصورت PvP( کاربر علیه کاربر) و هم PvE (کاربر علیه هوش مصنوعی) قابل بازی خواهد بود.<br/> در پایان می توان این نکته را اضافه کرد که هدف اصلی تیم سازنده، ایجاد یک تناسب و تعادل میان معیار های عددی بازی(میزان صدمه و مخارج یگان ها) و چشم انداز (استراتژیک) این بازی می باشد.<br/>  </p><p><a class=om-news-src href=http://www.dsogaming.com/news/free-to-play-command-conquer-new-details-unveiled/ >منبع</a></p></div><div id=post-extra-info><div class=theiaStickySidebar><div class=حامد قبادیان1391-10-16

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا