اخبار بازی

جزئیاتی از Need for Speed: Rivals توسط Ghost Games منتشر شد

اخیرا Ghost Games سوالاتی را که پیرامون سیستم پیشرفت (progression) عنوان Need for Speed: Rivals پیش آمده بود، پاسخ داده است.

Ghost Games: "در هر کدام از دوره های مسابقه ای (Career)، سه نوع ماموریت برای پلیس ها یا Speedlist برای مسابقه دهنده ها وجود داد که با انجام آنها، شما در بخش داستانی بازی، پیشروی خواهید کرد. بخش داستانی بازی، شما را ترغیب به بازی کردن خواهد کرد و اینکه کدام ماموریت یا لیست سرعت را انتخاب کنید، کاملا بسته به خودتان است. به عنوان یک پلیس، ماموریت هایتان در گستره ای از گشت زنی، Enforcer و پلیس مخفی خلاصه می‌شود و به عنوان یک مسابقه دهنده مرموز به اسم Zephyr، مسابقات مختلفی نظیر تعقیب و گریز، Speedlist و جلب توجه پلیس، پیش رو خواهید داشت. بعد از تمام کردن بخش داستانی، می‌توانید دوباره برگردید و ماموریت ها (Assignment) و Speedlist هایی که نرفته اید را امتحان کنید."

 

افزون بر 2 بخش مسابقه ای مجزا و بخش داستانی با حضور پلیس و مسابقه دهنده(Racer)، بیشترین سرعت شما و مسافتی که موقع پریدن در جاده های مختلف طی می‌کنید، ثبت می‌شود. همچنین، برای اولین بار در این سری، زمانی که طول کشیده تا تمامی مراحل را سپری کنید نیز ثبت می‌شود تا نوعی چالش برای بهبود رانندگی و مهارت شما باشد.

علاوه بر این، با قابلیت باز کردن ماشین های جدید، در هر زمانی که یک ماموریت یا Speedlist را انجام دادید، قادر خواهید بود تا سریعا و به طور مداوم، ماشین های جدیدی را در کشور Redview امتحان کنید. کشوری که وسعتی "بزرگتر از Most Wanted" خواهد داشت و شامل صد ها مایل، جاده صاف و هموار که مخصوص سرعت بالای 200 مایل بر ساعت طراحی شده اند، است.

 

این بازی در آمریکای شمالی، برای PC، PS4 و X360 در 19 نوامبر و برای XOne در 22 نوامبر عرضه می‌شود.
در بریتانیا نیز، برای PC، PS3، X360 و XOne در 22 نوامبر و برای PS4 در 29 نوامبر منتشر خواهد شد.
 

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا