اخبار بازی

جزئیاتی از DLC های بازی Assassin’s Creed III

امروز، کمپانی Ubisoft اولین محتوای دانلودی عنوان Assassin’s Creed III را معرفی کرد. این محتوا که The Hidden Secrets نام دارأ، برای دارندگان Season Pass پلتفرم های PC و Xbox 360 اکنون در دسترس قرار دارد اما برای دارندگان کنسول PS3 فردا در دسترس قرار خواهد گرفت.

 

این محتوای دانلودی به طور گسترده در 11 دسامبر بر روی شبکه XBLA برای کنسول Xbox 360 و PC و 13 دسامبر بر روی شبکه PSN قرار خواهد گرفت. این محتوای قابل دانلود بعدا برای کنسول Wii U منتشر خواهد شد.

 

The Hidden Secrets برای عنوان Assassin’s Creed III شامل 3 مرحله اضافی به نام های The Lost Mayan Ruins، The Ghost of War و A Dangerous Secret و هم چنین ساعت ها گیم پلی خواهد بود که بازیکنان را از Lost Mayan Ruins به دریاهای بزرگ خواهد برد.

هر ماموریت موفقیت آمیز با یک اسلحه جدید در بازی روبرو خواهد بود.

 

بازیکنان هم چنین در این محتوای دانلودی موارد زیر را دریافت می‌کنند:

 

  • 2 لباس جدید در بخش چند نفره شامل یونیفرم the fabled Captain of the Aquila و traditional Colonial Assassin outfit
  • 2 کاراکتر جدید در بخش چد نفره شامل fearsome Redcoat و deadly Sharpshooter

 

Season Pass عنوان AC III به افرادی نسخه اصلی این بازی را در اختیار دارند، دسترسی به 5 محتوای دانلودی که در آینده عرضه خواهند شد را خواهد داد.

 

Season Pass در مقایسه با خرید جداگانه هر کدام از این DLC ها، 25% به صرفه تر خواهد بود.

 

این Season Pass در ازای 2400 مایکروسافت پوینت و در ازای £23.99 بر روی شبکه های Xbox LIVE و PSN قابل دسترسی خواهند بود.

 

علاوه بر این، دیگر محتوای قابل دانلود این بازی تحت نام The Tyranny of King Washington منتشر خواهد شد که شامل یک بخش تک نفره کاملا جدید خواهد بود که بازیکنان به وسیله آن قادر به تجربه تاریخ انقلاب آمریکا خواهند بود.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا