اخبار بازی

جدول فروش هفتگی بریتانیا: Star Wars: Battlefront توانست بزرگترین لانچ سری بازی‌های Star Wars را رقم بزند

به‌تازگی خبر‌های جدید از آن حکایت دارند که عنوان تازه عرضه‌شده «Star Wars: Battlefront» توانسته‌است لقب بزرگترین لانچ در سری بازی‌های «Star Wars» را از آن خود کند، تا به این واسطه تبدیل به صدرنشین جدید جدول فروش هفتگی بریتانیا شود. در ادامه با «بازی‌سنتر» همراه باشید.

 

بر طبق اطلاعاتی که چندی پیش «Chart-Track» به اشتراک گذاشت، به‌تازگی مشخص شده‌است که عنوان «Star Wars: Battlefront» نه‌تنها توانسته به بزرگترین لانچ در سری بازی‌های «Star Wars» تبدیل شود، بلکه توانسته به عنوان چهارمین لانچ بزرگ امسال نیز لقب گیرد و همچنین در مقایسه با نسخه قبلی این فرانچایز یعنی «Star Wars: The Force Unleashed» به میزان 117 درصد فروش بیشتری را تجربه کند. البته باید این را هم ذکر کرد که این آمار جدید منتشر شده، میزان فروش دیجیتالی بازی را در بر نمی‌گیرد.

 

همچنین در این بین نیز اعلام شده‌است که «Star Wars: Battlefront» توانسته لقب سریع‌ترین فروش کنسول PS4 را به عنوان یک بازی تازه‌‌وارد در میان تمام عناوینی که تا به‌حال بر روی PS4 عرضه‌شده‌اند را از آن خود کند، این بدان معنی است که این عنوان توانسته در مقایسه با عنوان «Destiny» در همین بازه زمانی فروش بیشتری داشته‌باشد.

 

در این بین باید ذکر کرد که دو عنوان «Animal Crossing: Amiibo Festival» و «Mario Tennis: Ultra Smash» که به‌تازگی بر روی Wii U عرضه شدند، نتوانستند در بین 40 عنوان برتر این بست قرار بگیرند.

 

همچنین شما می‌توانید لیست کامل ده عنوان پرفروش این هفته منطقه بریتانیا را در زیر مشاهده کنید:

  1. Star Wars Battlefront
  2. Call of Duty: Black Ops 3
  3. Fallout 4
  4. FIFA 16
  5. Rise of the Tomb Raider
  6. Lego Dimensions
  7. Assassin's Creed: Syndicate
  8. Minecraft Story Mode
  9. WWE 2K16
  10. Need for Speed

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا