اخبار بازی

جدا شدن سه عضو اصلی ساخت Gears of War: Judgment از Epic

پیش از این خبر جدایی Rod Fergusson از شرکت Epic و پیوستن وی به استودیو Irrational Games را شنیده بودیم، اما امروز اعلام شد که سه نفر از کارکنان این شرکت که نقش به سزایی در ساخت عنوان Gears of War: Judgment  ایفا می کردند نیز از این شرکت جدا شده اند. در خبری که امروز توسط آقای Mike Capps ریاست شرکت Epic  عنوان شد، آقای Adrian Chmielarz کارگردان هنری این بازی به همراه دو نفر از کارکنان استودیو People Can Fly، شرکت Epic را ترک گفته اند.  آقای Mike Capps در متنی که به همین منظور در سایت GAMEINFORMER قرار داده است،  عنوان کرده است: "آقایان Adrian Chmielarz ،Andrzej Poznanski و Michal Kosieradzki از شرکت Epic و استودیو People Can Fly  جدا شده اند و به دنبال کسب فرصت های شغلی دیگری رفته اند تا بتوانند در آینده قراردادی را با شرکتی دیگر منعقد کنند. در طول یک دهه اخیر آن ها نقش به سزایی در ساخت استودیو People Can Fly ایفا کردند و در تبدیل آن به استودیویی مستعد بسیار تاثیر گذار بودند. ما برای آن ها آروزوی موفقیت می کنیم و استودیو People Can Fly  همچون گذشته با اشتیاق برای عرضه عنوان Gears of War: Judgment  به طرفداران، در سال آینده تلاش خواهد کرد."

آقای Adrian Chmielarz در  صفحه توییتر خود عنوان کرد: "به طرفداران این بازی اطمینان می دهم که شما از این عنوان (Gears of War: Judgment) لذت خواهید برد و این بازی در اختیار تیمی مطمئن در حال ساخت است. نگران نباشید، در مورد برنامه های آتی من به زودی خبر هایی خواهید شنید."

استودیو People Can Fly  که در شهر ورشو واقع است در سال 2002 تاسیس شد و در سال 2007 توسط شرکت Epic خریداری شد. این استودیو پیشتر بر روی سری بازی های Painkiller و بازی Bulletstorm فعالیت داشته است. بازی Gears of War: Judgment در تاریخ 13 مارس 2013 بر روی کنسول Xbox 360 عرضه خواهد شد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا