اخبار بازی

جدال خون و اتش. منتظر امدن بازی Mortal Kombat vs Street Fighter باشید.

مدتی است که شاهد ترکیب شدن بازیهای مبارزه‌ای در سبک و سیاق‌های مختلف با یکدیگر هستیم، نمونه بارز این ترکیب را می‌توان به بازی Street Fighter X Takeen اشاره کرد. از مدتها قبل این شایعه وجود داشت که ترکیب بازی MK vs SF ساخته می‌شود و حتی آقای Ed Boon کارگردان بازی MK نیز در مورد این موضوع ابراز خرسندی کرده بود و گفته بود که این عمل بسیار جالب و در عین حال زیبا خواهد بود. در دیگر سو نیز آقای Yoshinori Ono نیز پیرامون این قضیه اشاراتی داشت، وی در مورد ترکیب شدن این دو بازی اظهار کرده بود که ترکیب بازی MK با SF به علت خشم و خشونت بسیار در MK و همچنین وجود فاتالیتی ها در این بازی بسیار سخت و دشوار است و این حقیقت است که بگوییم شخصیت‌های بازی SF به اندازه MK پرخاشگر نیستند، ولی خب انجام این کار غیر ممکن هم نیست.

اما حال به نظر می رسد غیرممکن به ممکن تبدیل شده و گویا آقای اد بون صحبت های اولیه را با سران کپکام پیرامون این قضیه داشته است زیرا در صفحه توییتر خود از قرار ملاقاتی درباره ساخت این بازی می گوید:

" بله، ملاقات با شما نیز برای من بسیار بزرگ و عالی بود. منتظر اولین ملاقات خود پیرامون بازی MKvsSF هستم؛ این اولین تجارت کاری بین ما برای عنوان MKvsSF یا SFvsMK می‌باشد.  border=0 src=https://www.dsogaming.com/wp-includes/images/smilies/icon_wink.gif />"</p><p><a class=om-news-src href=منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا