اخبار بازی

جایگزینی ایفون به جای اندروید در ارتش آمریکا

رقابت مابین iOS و اندروید دیگر از مرز گوشیهای هوشمندی که به شکل متداول توسط مردم استفاده میشود عبور کرده و وارد عرصههای جدیدی شده است ، به تازگی ازسوی یک منبع آگاه خبری در این خصوص به دست رسانه‌ها رسیده که نشان میدهد نفوذ این دو سیستم عامل موبایل فرای آن چیزی است که تصور میشد.

بر اساس این گزارش ارتش آمریکا به قصد دارد زودی  Tactical Assault Kit خود که بر پایه سیستم عامل اندروید و ساختهی یکی از تولید کنندگان معروف گوشی و تبلت در این زمینهاست را  با دستگا‌ههای ایفون 6S جایگزین کند.

ظاهرا Tactical Assault Kit استفاده شده در ارتش مدلی از Galaxy Note بوده و سربازان در ضمن استفاده از آن دچار مشکلات متعددی میشوند.

بنا بر بخشهایی از این گزارش ، این تبلتهای نظامی در حین کار قفل کرده و برای استفاده مجدد مجبور به روشن و خاموش کردن آنها میشوند در حالی که با استفاده از ایفون جدید عملیات پردازش بدون مشکل و سریع و روان‌‌ انجام میشود.

این مشکلات بیشتر در هنگامی که کاربر نیاز به اجرای 2 اپلیکیشن به شکل همزمان و به صورت Split Screen دارد اتفاق می‌افتد و با هنگ کردن دستگاه دقایق ارزشمندی  از سربازان گرفته میشود در حالی که در ایفون این مشکلات نبوده و پردازش گرافیکی نیز غیر قابل تصور توصیف شده است.

هنوز معلوم نیست که آیا دستگاه اندرودی مورد بحث Galaxy Note است یا خیر ولی اگر این مدل ، مورد نظر باشد جایگزینی آن با ایفون کاملا منطقی به نظر میرسد چراکه ساخت این ورژن از سری Note به 6 سال پیش بازمیگردد و مشخص است که با نیازها و برنامههای امروزی سازگاری لازم را ندارد.

این اولین مرتبه‌ای نیست که محصولات اپل در اختیار سربازان قرار گرفته ، در جنگ عراق و افغانستان iPod Touch هایی دارایی زبان پشتو ، کردی و عربی میان آنها توزیع شده بود و قبل از آن نیز iPad یکی از لوازم مهم و همیشه همراه سربازان آمریکایی بوده است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا