اخبار بازی

ثبت نام تجاری KRATOS از سوی SCEA ممکن است مربوط به هرچیزی باشد

در ماه گذشته ما شاهد عرضه‌ی عنوان God of War: Ascention بودیم اما این بازی نتوانست در لیست پرفروش‌ترین‌ها، رتبه‌ی خوبی را از آن خود کند ولی این بدیهی است که Ascention یک تلاش قوی از سوی Santa Monica بود. بعد از انتشار این بازی، سازندگان اذعان داشتند که هنوز ما پایان Kratos را ندیده‌ایم! بنابراین در تاریخ 28 March نام تجاری KRATOS از سوی SCEA ثبت شد.
در توضیحات این نام آمده است که این نام تجاری شاید مربوط به نرم‌افزار بازی‌های کامپیوتری، قابل دانلود و قابل استفاده بر روی تلفن‌های همراه، کامپیوترهای دستی، لباس‌های هالوین، ماوس پد و کامیک بوک باشد.
در حال حاضر نمی‌توان با صراحت اعلام کرد که استدیو Santa Monica در حال ساخت نسخه‌ی جدیدی از God of War است و همانطور که گفته شد ممکن است این نام تجاری، مربوط به هر چیزی باشد. مطمئن عرضه‌ی God of War بر روی کنسول بعدی شرکت سونی یعنی PS4، می‌تواند لطف سونی را نشان دهد.

 border=0 src=https://gamingbolt.com/wp-content/uploads/2013/04/Sony_Kratos-150x150.jpg /></a></p><p><a class=om-news-src href=http://gamingbolt.com/scea-files-trademark-for-kratos-could-be-anything-really>منبع</a></p></div><div id=post-extra-info><div class=theiaStickySidebar><div class=کیوان فقیه1392-01-20

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا