اخبار بازی

تیک‌-تو: Mafia 3 و GTA دو عنوان کاملا متفاوت هستند

عنوان «Mafia 3» هفته گذشته در طول همایش گیمز کام معرفی شد. در کنار حواشی مختلف این معرفی مثل ارتباط داستانی بازی با مسائل نژاد پرستانه، این بازی همانند سایر عناوین جهان باز، با عنوان «GTA» مقایسه می‌شود. مقایسه‌ای که شرکت «Take-Two» آن را نادرست می‌نامد. با ادامه خبر با سایت بازی‌سنتر همراه شوید.

امروز ما با شرکت «تیک-تو» [شرکت مادر دو کمپانی راک‌استار و 2K] تماس گرفتیم و از مدیر کل این شرکت Strauss Zelnick پرسیدیم، آیا «مافیا 3» باید در کنار عناوین جهان‌باز شرکت راک‌استار قرار بگیرد و با آن‌ها مقایسه شود؟

Zelnick در پاسخ به این سوال گفت: «نه نباید این کار انجام شود. مافیا 3 یک تجربه کاملا متفاوت است. من دوست ندارم این عنوان را با هر چیز دیگری مقایسه کنم. معرفی بازی در گیمز کام عالی بود اما باید این اضافه کنم که این بازی نباید با عنوانی مقایسه شود.»
او ادامه داد: «ما هیچ عنوانی را برای مقایسه با GTA انتخاب نمی‌کنیم. این استاندارد پرچمداران و بزرگان این صنعت است و جایی برای مقایسه نیست.»

آخرین عنوان GTA تا به امروز بیش از 54 میلیون نسخه در جهان شیب شده‌است.

Zelnick در ادامه مصاحبه خود تایید کرد که دو شرکت راک‌استار و 2K هیچ کدام از تکنولوژی‌های خود را برای ساخت بازی‌ها با یک‌دیگر به اشتراک نمی‌گذارند و هر کدام از دو شرکت از تکنولوژی‌های خودشان برای ساخت بازی‌ها استفاده می‌کنند.
«ما تکنولوژی‌های دو شرکت را در اشتراک یک‌دیگر قرار نمی‌دهیم. ما دارای دو شرکت کاملا مشرب هستیم اما من فکر می‌کنم بهترین راه برای گرفتن بهترین نتیجه در توسعه بازی‌ها، اشتراک گذاری تکنولوژی نیست و ما این کار را انجام نمی‌دهیم.»

در آخر هم مدیر شرکت تیک-تو تایید کرد که عنوان مافیا 3 در طول سال مالی 2017 شرکت تیک-تو منتشر خواهد شد. این بدان معنا است که نباید تا آپریل سال 2016 منتظر عرضه این عنوان باشیم و بازی در تاریخی نامشخص در سال 2016 و بعد از ماه آپریل همین سال برای PC و کنسول‌های PS4 و Xbox One منتشر خواهد شد.

منبع

بهرام بی غرض

Journalist and Video game critic at @bazicenter and @bazinama | XBL gamertag: Bahram

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا