اخبار بازی

تکنولوژی Fable: The Journey حال برای تمام بازیسازان در دسترس است

بازی Fable: The Journey در راه است و حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. این بازی مخصوص کینکت است، اما دیگر صحبتی از رقصیدن و پریدن و چرخیدن نیست. یک صندلی کافیست تا روی آن بنشینید و از بازی لذت ببرید. خیلی از بازیسازهای کینکت چنین کاری را نمی‌توانند انجام دهند. حال مایکروسافت قصد دارد تا این تکنولوژی یعنی صندلی را برای بازیسازان به اشتراک بگذارد.

کارگردان بصری Lionhead آقای Gary Carr در مصاحبه‌ای با Eurogamer گفت: "ما تکنولوژی خود را به اشتراک خواهیم گذاشت. مایکروسافت این اجازه را داد تا همه از این تکنولوژی استفاده کنند. حال صندلی ما صندلی آن‌هاست و تمام بروز رسانی‌های این dev kit را دارا خواهد بود.

این کار ماست تا این راه جدید را برای خیلی از مردم قرار دهیم، تکنولوژی صندلی، حال ما می‌توانیم این کار را انجام دهیم. حال با این می‌توانم خیلی ایده‌های جدید پیاده کنم. پس مردم به شما اعتماد خواهند کرد که دیگر برای بازی با کینکت نیاز به رقصیدن ندارند، می‌توانند بنشینند و بازی کنند و به مرور زمان خیلی بهتر و بهتر و بهتر خواهد شد."

تکنولوژی‌های زیادی به جز نشستن بر روی صندلی در کنار کینکت وجود دارد که تمام آن‌ها از پروژه Milo نشعت گرفت.

او ادامه داد: "ما از حس همدردی در تکنولوژی شنیداری کینکت در بازی Fable برای اسب استفاده کردیم. تمام این امکانات مستقیما از پروژه Milo به دست آمد. ما سیستم منحصر به فرد خود را داشتیم، مانند نسخه 'black box' کینکت. خیلی از این سیستم‌ها خسته کننده بودند ولی به طور موثری  زیر بنای پروژه Milo شدند. آن‌ها به ما یک نقطه شروع کوچک دادند تا بتوانیم به هدف‌های بزرگ برسیم."

آیا این تکنولوژی راه کینکت را عوض خواهد کرد و بازی‌های هاردکور خواهیم دید؟

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا