اخبار بازی

تکنولوژی واقعیت مجازی بر روی Driveclub امتحان شده، اما دلیل تاخیر آن نبوده است

 تاخیر خوردن Driveclub، عنوان ریسینگ و انحصاری کنسول PS4 به بهار سال 2014 هیچ ارتباطی به این مسئله که سازندگان در حال امتحان کردن یک نسخه "واقعیت مجازی" (Virtual Reality) از بازی بودند، ندارد.

رئیس سونی، آقای Shuhei Yoshida به IGN گفته است، هیچ کدام از شایعات موجود در این ضمینه صحت ندارند و Evolution Studios در حال کار بر روی پروژه Morpheus نیست.

وی اذعان داشته: "اخیرا شایعه ای مبنی بر اینکه دلیل تاخیر خوردن Driveclub سازگار کردن آن با Morpheus بوده، پخش شده… که کاملا نادرست است."

آقای Yoshida، همین طور حرف هایی راجع به نسخه "واقعیت مجازی" Driveclub زد که Evolution Studios آن را با استفاده از چیزی که الان با نام پروژه Morpheus شناخته می شود، ساخته است. وی در طول سفر خود به انگلیس، این نسخه از بازی را امتحان کرده و گفته که هنگام رانندگی با سرعت پایین به خوبی جواب می دهد و همین طور گفته که می توانسته به دنیای اطراف نگاه کرده و از منظره لذت ببرد.

او ادامه می دهد، اگرچه وقتی که پایش را روی پدال گاز گذاشته، آن تجربه خوب از بین رفته و تا حدودی حالت تهوع به وی دست داده است. او در مورد تجربه خود در این سطح می گوید: "نسبتا تجربه مشکل و تهوع آوری است."

هم اکنون، "Evolution Studio به هیچ وجه در حال کار روی Morpheus نیست و به جای آن اعضای استدیو، تمام تلاش خود را بر روی تمام کردن کار ساخت بازی گذاشته اند."

وی در توضیح به تاخیر خوردن این بازی در اکتبر 2013، گفت: "این وقت اضافی که ما در اختیار تیم قرار می دهیم، بدان معناست که قرار است، ویژگی های بصری و تجربه کلی بازی بهتر شده و ارتقا یابند. ما تضمین می کنیم که این انتظار، ارزشش را خواهد داشت."

 

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا