اخبار بازی

تولیدکننده‌ی Tekken 7، از رونمایی کنسول Nintendo Switch شگفت زده شده است

جلب نظر و حمایت تولید کنندگان شخص ثالث [Third-Party] بازی‌های ویدئویی، یکی از اهدافی‌ست که شرکت نینتندو برای موفقیت کنسول جدیدش، Nintendo Switch، در نظر دارد. با این حال هنوز هم عده‌ای زیادی هستند که به طور مشخص اعلام نکرده‌اند که آیا با عرضه‌ی بازی‌های خود برای این کنسول ترکیبی [خانگی/دستی] نینتندو، از آن حمایت خواهند کرد یا خیر. یکی از  آن‌ها، تولید کننده‌ی بازی Tekken 7، کاتسوهیرو هارادا [Katsuhiro Harada]‌ست.

هارادا جزو کسانی‌ست که در گذشته با نینتندو همکاری زیادی داشته است؛ وی در پروژه‌ی Pokken Tournament با آن‌ها کار کرده و همچنین تیم او در ساخت Super Smash Bros با نینتندو همکاری داشته است. بنابراین این انتظار می‌رود که وی و تیمش جزو کسانی باشند که از این کنسول جدید نینتندو حمایت کنند و شاهد عرضه‌ی بازی‌هایشان برای این پلتفرم باشیم. با این حال وی اعلام کرده که از رونمایی Nintendo Switch غافلگیر شده و پورت بازی Tekken را برای این پلتفرم را تائید یا تکذیب نکرده است.

وی در جریان گفتگویی که با وب‌سایت گیم‌اسپات [Gamespot] داشته، بیان کرد:" ما از رونمایی Nintendo Switch کاملاً شگفت زده شدیم؛ این را هر طور که دوست دارید بخوانید [هر طور که مایلید برداشت کنید]".

افراد زیادی تمایل دارند تا شاهد عرضه‌ی نسخه‌ای از سری محبوب Tekken بر روی Nintendo Switch باشند. با توجه به سابقه‌ی همکاری Bandai Namco با نینتندو می‌توان به این مهم امیدوار بود.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا