اخبار بازی

توضیحات Square Enix درباره ساخت عناوین مختلف از Hitman

اخیرا طی بیانیه شرکت Square Enix که به عنوان ناشر سری بازی Hitman به سایت VG247 ارسال شده، شایعات اخیر پیرامون لغو ساخت هر گونه عنوانی از Hitman شفاف سازی شده است.
در متن آمده است: "به نظر میرسد که سوء تفاهمی در رابطه با پروژه های مختلف Hitman، که به دست استدیوهای زیر نظر Square Enix ساخته می شود به وجود آمده است و ما می خواهیم این موضوع را شفاف سازی کنیم. استدیو IO Interactive در حال ساخت یک بازی AAA از Hitman است که برای کنسول های نسل بعد به علاوه PC عرضه خواهد شد و Square Enix Montreal نیز به شدت بر روی ساخت عناوین مختلف از Hitman برای تلفن های همراه تمرکز دارد. ما اطلاعات بیشتری را در طول سال ارائه خواهیم کرد."

در سایت رسمی بازی Htman نامه ای به هوادارن منتشر شده که جزئیات دیگری را از عنوانی که به دست IO Interactive ساخته می شود ارائه کرده است. اینطور که گفته شده ما شاهد روزهای اولیه شروع حرفه Agent 47 با همکاری Diana Burnwood خواهیم بود که ماموریت های متفاوتی را در سراسر دنیا انجام می دهد. همچنین این عنوان جدید حالتی sandbox گونه و غیر خطی دارد و خبری از checkpoint نخواهد بود. Contracts Mode همچنان حضور خواهد داشت.
آیا بازی که به دست IO Interactive ساخته می شود، همان پروژه مرموز  Hitman: Guns & Souls است؟

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا