اخبار بازی

توضیحات Phil Spencer در رابطه با حضور مایکروسافت در TGS

کنسول نسل هشتم مایکروسافت یعنی Xbox One برای 13 کشور در ماه نوامبر عرضه خواهد شد. ژاپن جز این سیزده کشور نیست پس با این حساب مایکروسافت برای چه در نمایشگاه بازی های رایانه ای ژاپن یا همان TGS حضور دارد؟
دلیل آن این است که مایکروسافت می خواهد با این ملیت سرشار از احساس و فرانچیز های بی نظیری که عرضه کرده اند در ارتباط باشد.
آقای Phil Spencer در جدیدترین پادکست Major Nelson گفته اند: "مردم از ما می پرسند که چرا به TGS می رویم. همانطور که می دانید ژاپن به عنوان یکی از کشورهای دریافت کننده کنسول ما هنگام عرضه معرفی نشده است. وقتی که با تاریخچه کشور ژاپن در زمینه بازی های رایانه ای نگاه می کنم، بازی هایی را می بینم که با آن بزرگ شده ام، عناوینی که بسیار برای صنعت مفید هستند. من به رفتن به TGS فکر می کنم. ملاقات با بازی سازان و اینکه گیمرها چه بازی هایی را انجام می دهند و خالقین بازی ها چه چیزی را درست می کنند. به نظرم آنجا مکانی سرشار از احساسات و روح است و هیجان مشاهده چیزهای قدیمی و جدید و تولد مجدد موارد مختلف، بسیار عالی است."

یکی دیگر از دلایل این حضور به گفته آقای Spencer ملاقات با بازی سازان پیرموان بازی های مستقل و ID @ Xbox است. ایشان ادامه می دهند: "برقراری ارتباط با سازندگان در آنجا خیلی خوب است و گفتگوهای بی نظیری پیرامون اینکه در آینده چه اتفاقی ممکن است رخ دهد خواهیم داشت."

نمایشگاه بازی های رایانه ای ژاپن از 19-22 سپتامبر برگذار خواهد شد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا