اخبار بازی

توضیحات فامیتسو در مورد FFXIII

فامیتسو در آخرین شماره خود اطلاعات جدیدی از بازی FFXIII را منتشر کرده است که در زیر خواهیم دید. 

کیتاسه می‌گوید:
– FFXIII یک بازی کامل است که در یک پکیج عرضه می‌شود و هیچ DLC برای این بازی وجود نخواهد داشت. ما ترجیح می‌دهیم یک بازی جدید بسازیم تا اینکه بخواهیم یه DLC تولید کنیم.

– ساخت بازی FF XIII هم اکنون کامل شده است و گروه در حال کار بر روی مراحل پایانی و تکمیل پروژه هستند.

– ما قصد داریم FF XIII را به جایی برسانیم که همه دنیا آن را بشناسند.

ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــ

اطلاعاتی که در مورد گیم‌پلی بازی در فامیتسو منتشر شده است:

– ظاهرا در بازی چیزی به نام MP وجود ندارد و جای آن را سیستمی به نام Cost گرفته است.

– در یک Turn، شما می‌توانید چندین فرمان مختلف را به حالت فعال درآورید و لازم نیست که حتما یکی‌یکی انتخاب کنید. همچنین حرکات لایتنینگ در مبارزات، طبق الگویی که شما انتخاب کنید، تغییر می‌کنند. برای مثال حمله “attack-attack-fire” با “attack-fire-attack” کاملا متفاوت است. در ابتدای بازی تعداد فرامینی که می‌توانید بصورت یکجا وارد کنید 3 می‌باشد که با پیشرفت در بازی، این تعداد بیشتر می‌شوند.

محیط‌های مبارزه بسیار شبیه FFXII بوده و دشمنان در انجا قابل روئیت هستند و شما می‌توانید انتخاب کنید که آیا وارد نبرد بشوید یا نه. قبل از ورود به میدان نبرد شما می‌توانید نام دشمن و مقدار HP او را ببینید.

– حکومتی که در بازی حکمفرماست، حکومتی به نام Holy Government می‌باشد که سربازان زرد‌پوش نیز متعلق به همین حکومت هستند. خود لایتنینگ نیز قبلا در خدمت این حکومت بوده و به نظر می‌رسد که روابطی با سربازان داشته باشد.

– هیولای عظیمی که قبلا در حال جنگیدن با لایتنینگ در قطار بود، Manasvin نام دارد و او نیز متعلق به Holy Government می‌باشد. او با لیزر و همچنین شمشیر‌هایی که به دوبالش متصل شده‌اند می‌جنگد.

– در طول گیم‌پلی، سلاح‌های لایتنینگ بصورت آزادانه قابل تغییر و انتخاب هستند. دو کلاس کلی برای سلاح‌ها وجود دارد. شمشیر و تفنگ

– لایتنینگ با دست راست خود از سلاح‌ها استفاده کرده و با دست چپ خود از جادو استفاده می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا