اخبار بازی

توسعه‌دهندگان Halo 5 خبر از یک بسته‌ی الحاقی جدید می‌دهند

بازی زیبای Halo 5: Guardians تقریباً یک سال پیش وارد بازار شد، از آن پس، مایکروسافت اقدام به عرضه‌ی 9 بروزرسانی رایگان برای این بازی کرد که این به‌روزرسانی‌ها شامل 15 نقشه، 6 حالت بازی و بسیاری محتوای دیگر بود. اما به نظر می‌رسد هنوز پشتیبانی مایکروسافت از این بازی به اتمام نرسیده است.

یک نوشته با هدف جشن سالگرد یک سالگی عرضه‌ی این بازی در وبلاگ Halo منتشر شده، که در آن Josh Holmes، رئیس استودیوی 343 Industries، خبر داده:" هنوز کار ما به پایان نرسیده است." در آینده‌ای نه چندان دور، شما می‌توانید انتظار نقشه‌هایی برای بخش Warzone Firefight، بوم‌های جدید برای Forge، بهبود تجربه‌ی تماشاگری و همچنین قابلیت اتصال به بازی‌های زنده‌ی انتخابی را بر روی Xbox One و Windows 10 [PC] داشته باشید.

به اضافه، 343 Industries در حال کار بر روی بهبود matchmaking و سرورهای بازی‌ست. اطلاعات این به‌روز‌رسانی‌ها به زودی منتشر خواهد شد.

این برای نخستین بار نیست که استودیوی 343 Industries خبر از به‌روز‌رسانی‌های جدید می‌دهد. پیش از این و در ماه سپتامبر میلادی این استودیو اعلام کرده بود که کاربران می‌توانند انتظار "چند چیز خوب دیگر" را در آینده داشته باشند.

در ماه سپتامبر از 9 بسته‌ی گسترش دهنده‌ی بازی Halo 5: Guardians رونمایی شد. دیگر بسته‌های گسترش دهنده‌ی این بازی این موارد هستند: The Battle of Shadow and Light [نوامبر]، Cartographer's Gift [دسامبر]، Infinity's Armor [ژانویه]، Hammer Storm [فوریه]، Ghosts of Meridian [آوریل]، Memories of Reach [مه – MayHog Wild [مه – May] و Warzone Firefight [ژوئن].

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا