اخبار بازی

توسعه‌دهندگان Dishonored 2 در حال رفع مشکلات نسخه‌ی PC آن هستند

در حالی که پس از عرضه‌ی بازی زیبای Dishonored 2، نسخه‌های کنسولی این بازی نقدها و امتیازات مثبتی دریافت کرد، نسخه‌ی رایانه‌های شخصی آن با مشکلات متعددی همراه بود که اجازه‌ی بردن لذت کامل از آن را نمی‌داد. مدت کوتاهی پس از انتشار این بازی، توسعه دهندگان آن اعلام کردند که از مشکلات پیش آمده آگاه هستند و در حال حاضر با تمام توان در حال تلاش برای رفع این مشکلات می‌باشند.

هم‌اکنون نیز هاروی اسمیت [Harvey Smith]، کارگردان بازی Dishonored 2، بار دیگر در این رابطه در شبکه‌ی اجتماعی توییتر سخن گفته و بیان داشته که تیم توسعه دهنده می‌داند که هنوز مشکلاتی در این نسخه از بازی وجود دارد که رفع نشده است. هر دو شرکت بتسدا [ناشر] و Arkane [توسعه دهنده]‌ی این بازی در کانال‌های رسمی خود تلاش دارند تا ضمن عذرخواهی از خریداران و علاقه مندان، عدم رضایت خود را از این مسئله نشان دهند.

" ما انجمن‌ها و شبکه‌های اجتماعی را پیرامون نسخه‌ی رایانه‌های شخصی این بازی بررسی کردیم و ضمن خوشحال شدن از دانستن این نکته که بسیاری از شما از آن لذت برده‌اید، متوجه شدیم که این نسخه در برخی از سیستم‌های عملکرد خوبی نداشته و بسیاری با آن مشکل داشته‌اند." این اعلامیه‌ی از طریق وب‌سایت رسمی بتسدا نشر یافته است.

اسمیت بیان داشته که به‌روزرسانی‌های متعددی برای این بازی در دست انتشار قرار دارند که به بهبود عملکرد و رفع مشکلات آن خواهند پرداخت. وی در دو پست در رابطه با مشکلات این بازی بیان داشت:" هیچ کس بیشتر از ما به خاطر مشکلات برخی بازیکنان و عملکرد نادرست این بازی در برخی سیستم‌ها ناراحت نیست." وی همچنین گفته:" بازی همیشه به یک سیستم قدرتمند برای اجرا در حالت الترا نیاز دارد، اما چند مشکل وجود دارد که ما در حال رفع آن‌ها هستیم.". بازی زیبای Dishonored 2 هم‌اکنون برای پلتفرم‌های Playstation 4، Xbox One و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا