اخبار بازی

توسعه‌دهنده‌ی Gears of War 4 در رابطه با پیش‌دانلود و حجم آن سخن می‌گوید

بازی Gears of War 4 کمتر از یک ماه دیگر وارد بازار خواهد شد و مایکروسافت نیز این اواخر در رابطه با موضوعاتی مهم نظیر نسخه‌ی پیش‌دانلود و حجم آن سخن گفته است.

Adam Fletcher از استودیوی سازنده‌ی این بازی خبر داده که مایکروسافت به زودی جزئیات پیش‌دانلود این بازی را اعلام خواهد کرد. همچنین او اطمینان داده که علاقه‌مندان فرصت کافی برای دریافت این نسخه را پیش از انتشار رسمی بازی در تاریخ 20 مهر ماه [11 اکتبر میلادی] خواهند داشت.

با اعلام این خبر ممکن است کسانی که نسخه‌ی Ultimate Edition را با قیمت 100 دلار خریداری کرده‌اند، 4 روز زودتر از بقیه [در تاریخ 7 اکتبر میلادی] به تجربه‌ی بازی بپردازند.

در رابطه با حجم این بازی بر روی PC نیز مایکروسافت اعلام کرده که کاربران به بیش از 80 گیگابایت فضای خالی نیاز خواهند داشت. این مقدار برای کسانی که نسخه‌ی Xbox One این بازی را خریداری کنند کمتر خواهد بود. Fletcher در این مورد بیان داشته که حجم نسخه‌ی PC نشان‌دهنده‌ی نسخه‌ی Xbox One نخواهد بود.

همانطور که پیش از این اشاره داشتیم، بازی Gears of War 4 در تاریخ سه شنبه 20 مهر ماه [11 اکتبر میلادی] برای پلتفرم‌های PC و Xbox One [در قالب برنامه‌ی Xbox Play Anywhere] عرضه خواهد شد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا