اخبار بازی

تهیه کنندگاه سه بازی نقش آفرینی ژاپنی از تفاوت این سبک با نقش آفرینی غربی می‌گویند

با توحه به پنل بازی‌های نقش آفرینی شرکت نامکو در همایش Anime Expo، تهیه کنندگان «Sword Art Online» ،«Tales of Berseria» و «God Eater» یک سری از دیدگاه‌ها و ایده‌های جالب خود را در مورد بازی‌های خود و سبک نقش آفرینی ژاپنی یا JRPG را به همگان اعلام کردند. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

Futami-san [تهیه کننده Sword Art Online] اشاره کرد که آن‌ها با وجود اینکه مشغول ساخت «Sword Art Online» هستند اما تیم‌شان به مشکلاتی در مورد ویژگی‌های انیمه‌ای برخورد کرده‌اند. از طرفی دیگر، Tomizawa-san [تهیه کننده God Eater] نیز اشاره کرد که آن‌ها تا وقتی با سری «God Eater» مشکلی نداشته‌ بوده‌اند که دیگر بر سر حل و فیصل دادن ایرادات مشابه «Sword Art Online»، تسلیم آن‌ها [مشکلات] شده‌اند.

Fukaya-san [تهیه کننده Tales of Berseria] احساس می‌کند که بازی‌های نقش آفرینی غربی و نقش آفرینی ژاپنی، با یکدیگر ادغام شده‌اند. به عنوام مثال، او گفت که «the witcher 3 wild hunt» جهان باز عظیمی دارد و کاراکترهای بازی، از شخصیت پردازی عمیقی برخوردار هستند. حتی در «Fallout 4»، هویت و ویژگی‌های شخصیتی اضافه نمودن به کاراکترها، اضافه شده است. از طرفی دیگر، به بازی‌های نقش آفرینی ژاپنی نیز نگاهی اندازید. در بازی «Xenoblade Chronicles X»، با اینکه اواتار شخصیت قابل بازی آن توسط بازیکن‌ها ساخته می‌شود اما شما می‌توانید از درام کاراکتر آن لذت ببرید. بازی‌های جهان باز بسیار عظیمی نیز مانند «Final Fantasy XV» وجود دارند که این بازی‌ها، متکی به بازار غرب هستند چرا که از نظر او، بازی‌های نقش آفرینی غربی و ژاپنی بسیار به یکدیگر نزدیک هستند. 

Futami-san در ادامه گفت که واقعا عاشق بازی‌های ویدئویی است. وقتی که او به زمان‌های گذشته و دوران قدیم JRPG نگاه می‌کند، می‌بیند که طرفداران از سرتاسر جهان برای بازی کردن بازی‌های JRPG بسیار هیجان زده بوده‌اند. او عاشق بازی‌های قدیمی این سبک مانند «Chrono Trigger» یا «Final Fantasy VI» بوده است. با توجه به صحبت او، بسیار از تهیه کنندگان ژاپنی‌ای که در حال کار بر روی بازی‌های JRPG هستند، قصد دارند که همان هیجان و تجربه قدیم این سیک را با تکنولوژی امروزی، برای همه‌ی طرفداران این سبک در سرتاسر جهان عرضه کنند. 

از نظر Tomizawa-san، شخصیت‌های بازی‌های JRPG، مهم‌ترین ویژگی این بازی‌ها هستند. این سبک از بازی‌ها، توجه بسیار زیادی به رابطه‌ی بین شخصیت‌ها و شخصیت‌های آن با بازیکن‌ها، دارد. بعضی‌ها از این نکته گله دارند که در بازی‌های JRPG، فقط داستان بلندی وجود دارد اما همین نکته، باعث می‌شود که تعریفی از شخصیت پردازی کاراکترهای این بازی‌ها با ژرفای بیشتر، صورت بگیرد. این نکته همچنین نشان می‌دهد که چگونه شخصیت‌های بازی‌های JRPG تغییر می‌کنند و به چه صورت ارتباط برقرار خواهند کرد. بیشترین منابع برای ساخت بازی‌های JRPG، برای شخصیت‌ها استفاده می‌شوند. 
Tomizawa-san اشاره کرد که ویژگی کلیدی و مهم آینده بازی‌های JRPG، بهبود گرافیک است نه استایل و سبک واقع گرایانه بازی‌های نقش آقرینی غربی. به نظر او، استایل و سبک بصری این بازی‌ها باید به صورت یکی از ویژگی‌های انیمه‌ها باشد. او توصیح نداد که منظوراش از این نوع سبک بصری، چه بود. احتمالا منظور او از این سبک بصری، سبکی انیمه مانند و جذاب بوده است.

.:BigBoss:.

[URL]http://forum.bazicenter.com/thread26-post1243773/#post1243773[/URL]پوکر-بیلیارد-فوتبال-اینترنت-سریال و فیلم-موزیک-کامیک استریپ-ورزش-انیمه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا