اخبار بازی

تهیه کننده سری Hatsune Miku از شرکت Sega استعفا داد

آقای «Hiroshi Utsumi» تهیه کننده و حامی اصلی پروژه «Sega feat. Hatsune Miku» از جایگاه خود در شرکت «سگا» استعفا داد. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

 

آقای «اوتسومی» طی پستی در بلاگ رسمی « Sega feat. Hatsune Miku» خبر جدایی خود از این شرکت از تاریخ ۳۰ جون را اعلام کرد.

 

«فکر می‌کنم همه می‌توانند (در مورد دلیل جداییم) حدس‌های خوبی بزنند، اما اینگونه نیست که بخواهم کار مهمی انجام دهم یا دیگر نتوانم مسئولیت (این شغل) را بپذیرم، یا اینکه خسته شده باشم.

 

این بخاطر غرور خود من است که می‌خواهم در رشته‌های جدید خود را به چالش بکشم و من از این شرکت (سگا) و تیم خود صمیمانه تشکر می‌کنم که به (خواسته خودخواهانه من) گوش دادند.»

 

شاید تهیه کننده اصلی این سری از «سگا» برود ولی عناوین «هاتسونه میکو» شرکت «سگا» در اوج خود به سر می‌برند. «Hatsune Miku: Project Diva Future» به تازگی برای کنسول PS4 در ژاپن منتشر شد، «Hatsune Miku: Project Diva X» به زودی برای PS4 و PS Vita در ژاپن و آمریکا منتشر می‌شود (هرچند نسخه PS Vita آن در ژاپن منتشر شده است)، «Hatsune Miku: Project Diva Future Live» قرار است ۱۳ اکتبر به عنوان یکی از بازی‌های لانچ هدست واقعیت مجازی سونی در ژاپن عرضه گردد و «اوتسومی» قول داده است که «پروژه‌های مختلفی» برای سالگرد ۱۰ سالگی این سری عناوین در سال ۲۰۱۷، در دست بررسی هستند.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا