اخبار بازی

تهیه‌کننده Injustice: ما نمی‌خواهیم که مردم این بازی را یک Mortal Kombat بدانند

تهیه کننده عنوان Injustice، آقای Erin Piepergerdes در گفتگویی که به تازگی انجام داده است، مدعی بود که طرفدارن نباید این بازی را با سری Mortal Kombat مقایسه کنند.
آقای Piepergerdes در صحبت‌هایی که با Siliconera انجام داده است، در مورد این که چه شباهت‌هایی میان Injustice و Street Fighter وجود دارد توضیحاتی داده است که بدین شرح می‌باشد: "ما به دنبال این بودیم که مکانیزم مبارزات این بازی و سبک آن را را نسبت به سایر عناوین مبارزه‌ای نظیر Mortal Kombat، متمایز کنیم. ما دوست داریم زمانی که بازیکنان به سراغ Injustice بیایند با یک عنوان متفاوت روبرو شوند و آن را یک Mortal Kombat ندانند. بنابراین Injustice برای ما یک شانس بزرگ است تا المان‌های خود را روی آن پیاده‌سازی کنیم."
وی افزود: "البته Injustice شباهت‌های زیادی هم با سایر عناوین دارد با این حال این بازی دارای ویژگی‌هایی است که باعث تمایز آن خواهد شد. ساده‌ترین مثال این است که در عنوان Mortal Kombat زمانی که شما دکمه‌ی L1 را فشار می‌دادید، باعث می‌شد که ضربات حریف را بلاک کنید و همین کار برای بسیاری از بازیکنان یک راه حل برای پیروزی مبارزه بود و کاربردهای بسیار زیادی برای آن‌ها داشت. من اکثر وقت‌ها، بازی Mortal Kombat را روی درجه‌ی سختی بالا بازی می‌کنم و برای من چالش برانگیزتر است اما در Injustice مجبور هستم که تمرینات بیشتری را پشت سر بگذارم تا بتوانم به خوبی مبارزه کنم."
وی تصریح کرد: "در عنوان Mortal Kombat ما شاهد این قابلیت نبودیم که بازیکنان بتوانند از محیط خود برای ضربه‌زدن به حریف خود استفاده کنند، اما سازندگان Injustice تلاش کردن که از این قابلیت در بازیِ خود استفاده کنند و این یک شانس بزرگ برای ما می‌باشد که بتوانیم چیزهای جدیدی را پرورش و آن‌ها را گسترده‌تر کنیم."
وی در آخر گفت: "شاید شما فکر کنید که با زدن 3 دکمه می‌توانید به حریف خود حمله کنید و به آن ضربات زیادی را بزنید. ولی ما برای جذاب‌تر کردن سیستم مبارزه‌ی Injustice، دکمه‌ی چهارمی به آن اضافه کرده‌ایم که بتواند جذابیت مبارزات را بسیار زیاد افزایش دهد. ما قصد داریم که با Injustice، تجربه‌ی جدیدی را به بازیکنان بدهیم و از سوی دیگر خودمان هم از این تجربیات بهره‌مند شویم. ما مایل هستیم که گیم‌پلی جدیدی را خلق کنیم و امیدوار هستم که چنین برنامه‌ای جواب دهد."

گفتنی است که عنوان Injustice: Gods Among Us در تاریخ 16 April و 19 April به ترتیب در آمریکای شمالی و اروپا عرضه خواهد شد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا