اخبار بازی

تنظیم دوربین بازی RE6 توسط آپدیت جدیدی از سوی کپکام

کمپانی کپکام به تازگی اعلام کرده است که آپدیتی برای بازی Resident Evil 6 عرضه خواهد کرد که به بازیکنان اجازه تنظیم دوربین را خواهد داد.

 

این کمپانی اعلام کرد: " کپکام از بازخوردها و نظرات بازیکنان در مورد RE6 در Resident Evil.Net سپاس گذار است و در همین راستا برای بهبود تجربه این عنوان، به طور بی وقفه در حال کار بر روی این نسخه است."

 

این آپدیت به صورت رایگان برای Xbox 360 و PS3 عرضه خواهد شد.

 

لیست این تغییرات که به همراه این آپدیت عرضه خواهند شد به صورت زیر خواهند بود:

 

  • بازیکنان قادر خواهند بود برای داشتن فضای دید بهتر، بزرگتر و متناسب با سبک بازی خود، دوربین بازی را تنظیم نمایند. تصویر نشان داده شده در زیر، بیشترین و کمترین میدان دید را نمایش داده است. نکته حائز اهمیت این است که باید توجه داشت که این ویژگی همچنان در دست توسعه است، بنابراین امکان اعمال هرگونه تغییراتی تا زمان عرضه این آپدیت دور از ذهن نخواهد بود.
  • گزینه های مربوط به زیر نویس بازی بهبود یافته اند به گونه ای که زبان انگلیسی بازی به خوبی با زیرنویس های دیگر زبان ها ترکیب خواهد شد.
  • همان گونه که چندی پیش به تازگی اعلام شد، بخش داستانی Ada Wong از ابتدای بازی در دسترس خواهد بود و علاوه بر این نیز گزینه ای مربوط به داشتن یک پارتنر (همراه) که توسط یک بازیکن کنترل خواهد شد نیز به بازی اضافه شده است. پیش از این به پایان رساندن هر 3 بخش داستانی دیگر به منظور آزاد شدن بخش داستانی Ada الزامی بود.
  • درجه سختی ‘No Hope’ برای چالش برانگیز تر شدن بازی، به دیگر درجه سختی ها اضافه شده است.

 

 border=0 class=cboxElement src=https://media1.gameinformer.com/imagefeed/featured/capcom/residentevil6/update/Untitled-5.jpg style=max-width:610px; /></p><p><a class=om-news-src href=http://www.gameinformer.com/b/news/archive/2012/10/24/resident-evil-6-update-allows-you-to-adjust-camera.aspx>منبع</a></p></div><div id=post-extra-info><div class=theiaStickySidebar><div class=علی1391-08-03

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا