اخبار بازی

تمام DLC های Titanfall بر روی Xbox Live رایگان شدند

EA امروز بدون سر و صدای خاصی در یک اقدام بسیار خوش‌حال کننده تمام DLC های بازی Titanfall را به صورت رایگان در دسترس قرار داد. بر اساس گزارشات منتشر شده از سوی کاربران تمام DLC هایی که تا به امروز به صورت پولی برای این بازی منتشر شده اند، از امروز به صورت رایگان در دسترس بازیکنان Xbox One و Xbox 360 قرار می گیرند. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

امروز صبح عده ای کاربران سایت Reddit متوجه شدند که season pass بازی به صورت کاملا رایگان در دسترس قرار دارد و تمام DLC هایی که تا دیروز چند دلار قیمت داشتند به صورت رایگان در دسترس قرار گرفته اند. باید این نکته را متذکر شویم که خود بازی رایگان نیست و تنها محتویات آن رایگان شده اند. 

جالب اینجاست که EA و مایکروسافت هیچ واکنشی نسبت به این امر نداشته اند و حتی یک اطلاعیه ساده هم در رابطه با آن منتشر نکرده اند. البته اگر دقت کنید، فردا سالگرد یک سالگی Titanfall است و به احتمال زیاد این می تواند هدیه EA به همین مناسبت باشد. همچنین Titanfall می تواند یکی از عناوین رایگان ماه آپریل برای مشترکین طلایی باشد.

در زیر می توانید لینک تمامی چیز هایی که رایگان شده اند را دریافت کنید:

اگر صاحب بازی نیستید و در آینده قصد خرید آن را دارید، می توانید Season pass بازی را هم اکنون دریافت کنید تا پس از خرید بازی، به راحتی بازی را با Season pass تجربه کنید.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا