اخبار بازی

تمام عناوین معرفی شده در E3 2016

تمام کنفرانس‌های مربوط به نمایشگاه E3 اجرا شدند و عناوین بسیاری معرفی گشتند. حال در این قسمت سعی داریم تا تمام عناوین جدید به نمایش درآمده را معرفی کنیم.

 

عنوان: Death Stranding

بالاخره «هیدئو کوجیما» از پروژه جدید خود، طی کنفرانس خبری سونی پرده برداری کرد. عنوان جدید وی «Death Stranding» نام دارد که بازیگر سریال «واکینگ دد»، آقای «Norman Reedus» در آن هنر نمایی خواهد کرد.

 

عنوان: Crash Bandicoot Remasters

در کنفرانس سونی، تایید شد که سه عنوان «Crash Bandicoot»، «Crash Bandicoot 2» و البته «Crash Bandicoot Warped» برای پلی‌استیشن 4، ریمستر خواهند شد.

 

عنوان: Spider-man PS4

استودیو محبوب «اینسامنیاک گیمز»، توسعه دهنده عناوین «راچت و کلنک» و «سانست اوردرایو»؛ بار دیگر به کنفرانس سونی در نمایشگاه E3 آمد تا این‌بار یک بازی بر اساس قهرمان مارول، «اسپایدرمن» معرفی کند.

 

عنوان: Days Gone

استودیو فرست‌پارتی «Sony Bend» نیز پروژه جدید خود را به نمایش گذاشت. بازی در فضایی آخرالزمانی جریان خواهد داشت. یک عنوان سوروایو زامبی محور!

 

عنوان: Resident Evil 7: Biohazard

شماره هفتم سری شناخته شده «رزیدنت ایول» نیز معرفی شد. اثری که به ریشه‌های ترسناک خود بازگشته است. به نظر می‌رسد بازی با الگو گرفتن از «P.T.» ساخته شده و کاملا از VR پشتیبانی می‌کند.

 

عنوان: Final Fantasy XV, Batman Arkham, and Star Wars X-Wing Missions VR

تمام عناوین فوق، نسخه ویژه‌ای برای «PlatStation VR» خواهند داشت. به نظر می‌رسد پشتیبانی خوبی از پروژه واقعیت مجازی سونی صورت خواهد گرفت.

 

عنوان: God of War

شروع کنفرانس امسال سونی در E3، با نمایش زنده گیم عنوان به ظاهر ریبوت شده «God of War» همراه بود. بازی این‌بار و بر خلاف سه‌گانه پیشین، اسطوره‌های اسکاندیناوی را شامل خواهد شد. «کریتوس» -به همراه پسرش- به عنوان شخصیت اصلی بازگشته است.

 

عنوان: Trials of the Blood Dragon

همکاری بین توسعه‌دهندگان «Trials Fusion» و «Dean Evans»، کارگردان خلاق «Cry 3: Blood Dragon»؛ عنوان عجیبی را خلق کرده است که در کنفرانس خبری یوبی‌سافت شاهد رونمایی از آن بودیم.

 

عنوان: Grow Up

در ادامه اثر «Grow Home»، یوبی‌سافت در حال ساخت یک دنباله مستقیم با نام «Grow Up» است.

 

عنوان: Just Dance 2017

نسخه جدید «Just Dance» از طرف یوبی‌سافت معرفی گشت. این نسخه برای کنسول بعدی نیتندو نیز عرضه خواهد شد.

 

عنوان: Steep

عنوان دیگر معرفی شده در کنفراس یوبی‌سافت، یک اثر جهان باز ورزشی بود. بازی بر ورزش‌های زمستانی تاکید دارد و توسط «Annecy studio» در حال ساخت است.

 

عنوان: State of Decay 2

اثر جهان باز و زامبی محور «State of Decay» که چند سال پیش بر روی شبکه لایو ایکس‌باکس به انتشار رسید و طوفان به پا کرد، شماره جدیدی خواهد داشت که سال بعد منتشر می‌شود.

 

عنوان: Dead Rising 4

نسخه جدید «دد رایزینگ» نیز در طول کنفرانس مایکروسافت برای انتشار روی ایکس‌باکس و ویندوز 10 معرفی شد.

 

عنوان: Forza Horizon 3

استودیو «پلی‌گراند» امسال نیز با «فورتزا: هورایزن 3» بازگشت تا ثابت کند یکی از بهترین توسعه‌دهندگان عناوین ریسینگ است. بازی در استرالیا جریان خواهد داشت و دو برابر، بزرگ‌تر از نسخه پیشین خواهد بود.

 

عنوان: Gwent: The Witcher 3 Card Game

بازی کارتی «ویچر 3» توسط «CD Projekt» به عنوان یک اثر مستقل برای انتشار، معرفی شد.

 

عنوان: Fe

«الکترونیک آرتز» در کنفرانس خبری مختص به خود، تاکید کرد که زین پس با استودیوهای مستقل بیشتری فعالیت خواهد کرد. اثر «Fe» حاصل یکی از همین همکاری‌هاست.

 

عنوان: FIFA 17

هرچند از حضور «فیفا» کاملا مطمئن بودیم و پیش‌تر بازی معرفی شده بود، ولی در E3 اعلام شد که این نسخه ویژگی جدید و خاصی خواهد داشت: «بخش داستانی!»

 

عنوان: Madden 17

مطابق انتظار، پس از فیفا، از نسخه جدید «Madden» نیز پرده برداری شد.

 

عنوان: Prey

«بتزدا» در کنفرانس خبری خود، نسخه جدیدی از «Prey» را به نمایش درآورد، که پس از کنسل شدن Prey 2، موجب خوش‌حالی هواداران گشت. بازی توسط استودیو «آرکین» در حال توسعه است و پسوند و شماره‌ای ندارد. همچنین نویسنده مشهور، «Chris Avellone» در ساخت بازی دخیل است.

 

عنوان: Quake Champions

پس از مدت‌ها انتظار، و در پی زنده کردن عناوین دوست‌داشتنی «اید سافت‌ویر»، این‌بار «Quake Champions» به عنوان یک شوتر اول شخص برای رایانه‌های شخصی معرفی شد.

 

عنوان: The Elder Scrolls: Skyrim: Special Edition

جای تعجب نداشت که بازی فوق‌العاده موفق «اسکایریم» برای کنسول‌های نسل هشتمی و رایانه‌های شخصی معرفی شود. این اتفاق در حالی رخ داد که پشتیبانی از مادها نیز برای نسخه‌های کنسولی تایید شد.

 

عنوان: Fallout 4 and Doom VR

هر دو عنوان «دووم» و «فال‌اوت 4» به هدست واقعیت مجازی «HTC Vive» خواهند آمد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا