اخبار بازی

تمامی محتواهای تکمیلی The Witcher 3 رایگان خواهد بود

طرح سخاوتمندانه استودیو CD Project Red در ارتباط با محتواهای تکمیلی Witcher 3 سبب می‌شود که تمامی این محتواهای قابل دانلود به صورت رایگان در اختیار همه افراد قرار بگیرند. این طرح بدون هیچ گونه محدودیتی اجرا خواهد شد تا جایی که خرید هر نسخه‌ای از بازی از هر فروشگاهی و برای هر پلتفرمی باعث خواهد شد که شما تمامی شانزده DLC این بازی را به صورت رایگان دریافت کنید.

 

«Marcin Iwiński» از بنیان‌گذاران این استودیو ضمن گله کردن از وضعیت فعلی محتواهای تکمیلی فروش این موارد را عاملی تقویت‌کننده برای کسب درآمدهای بیشتر خوانده و در ادامه گفته است: «ما بازی‌ها را دوست داریم. هم‌چنین عاشق جمع‌آوری آن‌ها، بازی کردن آن‌ها و هرچیزی که در رابطه با تجربه آن‌ها باشد نیز هستیم. هر زمان که ما به انتشار یک نسخه جدید نزدیک می‌شویم انتظار حمایت و پشتیبانی از آن را داریم. انتظار داریم وقتی با هرگونه مشکلی مواجه می‌شویم تحت حمایت قرار گیریم. هم‌چنین ما عاشق آپدیت‌های هستیم که به طور مداوم تجربه‌ها را بهبود می‌بخشند».

 

                 src=https://upload7.ir/imgs/2014-11/37677675671994998121.jpg /></p><p> هم‌چنین اشاره شده که چنین رفتارها و طرح‌هایی بسیار کم اتفاق می‌افتد و بازی‌های جدید در کنار خود محتواهای وسوسه‌کننده‌ و مادی را ارایه می‌کنند. اما CD Project Red تصمیم دارد مسیر متفاوتی را انتخاب کند. <strong>«</strong>ما به طور جدی معتقد هستیم که این راه مناسبی برای انتخاب نیست. ما تصمیم داریم به کمک The Witcher 3: Wild Hunt این کار را به شکل متفاوتی انجام دهیم<strong>»</strong>.</p><p> در ادامه: <strong>«</strong>هر کسی که Wild Hunt 3 را برای هر پلتفرمی خریداری کند شانزده DLC خاص و آماده‌شده را به صورت کاملا رایگان دریافت خواهد کرد. لازم نیست که شما بازی را پیش خرید کنید یا نسخه‌ مخصوص آن را تهیه کنید. اگر تنها شما یک نسخه از بازی را داشته باشید آن‌ها (DLCها) مال شما خواهند بود. این راهی‌ست که ما به واسطه آن از شما برای خرید بازی‌مان تشکر می‌کنیم<strong>»</strong>.</p><p> طرح فوق سعی دارد محتواهای تکمیلی بازی را به صورت منظم در بازه‌های زمانی خاصی در اختیار بازیکن‌ها قرار دهد. CDPR مخالف هرگونه محتوای انحصاری برای پلتفرم‌ها بوده و طرح آن‌ها برای DLCها هم واکنشی مناسب برای مقابله با این گونه رفتارهاست. مدتی پیش هم آن‌ها به طور واضحی <a href=https://www.bazicenter.com/news/6015>مخالفت</a> خود را نسبت به این محتواها اعلام کرده بودند.</p><p> </p><p>The Witcher 3: Wild Hunt در 24 فبریه 2015 (5 اسفند 1393) برای XONE ،PS4 و PC منتشر خواهد شد.</p><p><a class=om-news-src href=http://www.eurogamer.net/articles/2014-11-06-cd-projekt-announces-generous-witcher-3-dlc-plan>منبع</a></p></div><div id=post-extra-info><div class=theiaStickySidebar><div class=سـجاد1393-08-15

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا