اخبار بازی

تلنگر Bioware به اشتباه Activision

همان طور که مطلع هستید، چندی پیش بسیاری از خریداران نسخه PC بازی Call of Duty: Black Ops 2 شاهد اشتباه بزرگ شرکت Activision، ناشر این بازی بودند؛ این اشتباه از این قرار بود که دومین دیسک این بازی، در اصل دارای محتویات بازی Mass Effect 2 بود. حال شرکت Bioware، ناشر بازی ME2 قصد دارد تا به خریداران CoD: BO2 که دیسک دوم آن ها ME2 بود، بازی Mass Effect Trilogy را هدیه دهد.

به گفته Bioware، پنجاه نفر اولی که عکس این دیسک را به آن ها ایمیل کنند، نسخه PC بازی ME Trilogy را هدیه می‌گیرند.

برای این کار باید عکسی شفاف و واضح از دیسک دوم CoD: BO2 خود به community@bioware.com بفرستید.

BioWare از این اشتباهی که رخ داده، بسیار خوشحال به نظر می رسد؛ چرا که شرکت سازنده و ناشران Mass Effect، هیچ نقشی در این اتفاق نداشته اند. Bioware در این مورد می‌گوید: "شایعه شده است که هزاران کاربر PC که عنوان Call of Duty: Black Ops II را خریداری نموده اند، دیسک بازی Mass Effect 2 را نیز دریافت کرده اند. اگر شما هم جزو این افراد هستید، ما یک شانس به شما می‌دهیم؛ ممکن است با خود فکر کنید که این یک اشتباه بوده ولی ما ترجیح می دهیم که این را شانس خوب شما بدانیم.
حال که این دنیا (دنیای Mass Effect) شما را فرا می خواند، شما نیز باید گوش فرا دهید. اگر این دنیا از شما می‌خواهد Mass Effect را بازی کنید، ما چگونه می‌توانیم مانع این کار شویم؟ در واقع ما خواهان کمک به شما هستیم."

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا