اخبار بازی

تقاضا طرفداران برای ساخت Call of Duty Modern Warfare 2 Remaster

همه ما می دانیم که Call of Duty یکی از بزرگترین فرنچیز های صنعت گیم هست، و بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 یکی از بهترین عناوین این فرنچیز هست. حال Call of Duty: Modern Warfare 2 remastered را فرض کنید؟ در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

 

حال طرفداران این بازی در اقدامی دست به ایجاد یک کمپین امضا آنلاین کردند و خواستار ساخت نسخه بازسازی شده Call of Duty: Modern Warfare 2 برای کنسول های نسل بعد هستند. این امضاها تا به امروز به 150,000 امضا رسیده اند، و منتظر پاسخ از سوی Activision هستند. طرفداران می گویند که آنان معوملا علاقه دارند بازی های قدیمی خود را عرضه آپدیت برای این بازی ها روی کنسول ها نگهداری می کنند، ولی چیزی مثل Call of Duty به نظر تا بحال برروز رسانی نشده هست و نسخه های جدید، این بازی هر ساله با کار توسعه زیاد عرضه می گردند.

 

هم اکنون ما شاهد عرضه نسخه های بازسازی شده بازی هایی همچون: The Last of Us, GTA V و Halo: The Master Chief collection هستیم. تا به حال هکرها بیشتر تجربیات خوب در بخش مولتی پلیر Modern Warfare 2 راخراب کرده اند و همچنین نبود، سرورهای اختصاصی هم جز مشکلات Modern Warfare 2 بوده هست.

چندی پیش نیز شایعه توسعه کالکشن سری Call of Duty: Modern Warfare برای کنسول های نسل جدید وجود داشت.

Activision تاکنون هیچ واکنشی نسبت به این تقاضا نشان نداده هست.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا