اخبار بازی

تغییر و تحول جدید در سمت مدیر امور مالی EA

شرکت EA به تازگی بلیک جورجنسن (Blake Jorgensen) را در سمت معاون رئیس امور اجرایی و معاون ارشد امور مالی (CFO) به استخدام خود درآورد. وی قرار است از ماه سپتامبر در سمت خود مشغول به کار شود و البته او مستقیما به شخص John Riccitiello مدیر اجرایی شرکت EA پاسخ خواهد داد، از طرفی او مسئولیت عملیات های اقتصادی شرکت را از ماه سپتامبر به دست خواهد گرفت. وی پیش از این تا ماه جولای 2009 در سمت معاون رئیس اجرایی و مدیر ارشد امور مالی (CFO) شرکت Levi Strauss & Co فعالیت داشته است، سپس در سمت مدیر امور مالی به استخدام شرکت اینترنتی یاهو (YAHOO) در آمد. همچنین او سابقه حضور در شرکت سرمایه گذاری Thomas Weisel Partners را که خود نیز از پایه گذاران آن در سال 1998 بوده را دارد.
جورجنسن مدرک اقتصاد خود را در سال 1982 از دانشگاه استفورد گرفت و سپس توانست مدرک کارشناسی مدیریت بازرگانی (MBA) خود را در سال 1988 از دانشکده بازرگانی هاروارد بدست آورد.
John Riccitiello مدیر اجرایی شرکت EA پیوستن او به شرکت را به فال نیک گرفته است و در صحبت هایش عنوان کرده است که پیوستن فردی مانند بلیک جورجنسن، به واسطه دارا بودن از دانش بالا در زمینه تجارت الکترونیک و سرگرمی به عنوان مهره ای اساسی در پیشبرد اهداف شرکت در زمینه توزیع و خدمات نرم افزاری شرکت خواهد بود. در ماه فوریه اریک براوون (Eric Brown) پس از 4 سال همکاری با EA از سمت خود استعفا داد. با رسیدن به ماه سپتامبر بلیک جورجنسن در این سمت جانشین وی خواهد شد، تا آن زمان آقای کن بارکر (Ken Barker) که هشت سال سابقه کار برای EA را داراست این سمت را بصورت موقت به عهده خواهد گرفت.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا