اخبار بازی

تغییر نام Nordic Games به THQ Nordic و 13 بازی معرفی نشده

اخیرا کمپانی «Nordic Games» تایید کرد که آن‌ها با توجه به نام «THQ» که سال‌ها قبل به دست آوردند، حال به «THQ Nordic» تغییر برند داده‌اند. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

 

سال 2012 میلادی بود که THQ اعلام ورشکستگی کرد و عناوین خود که شامل آثار محبوبی چون «Darksiders» و «Red Faction» می‌شدند را به فروش گذاشت. مدیر اجرایی THQ Nordic، آقای «Lars Wingefors» در این باره گفت:

 

«می‌توان گفت که تعیین کننده‌ترین لحظه در تاریخ کمپانی ما، اتفاقی بود که در سال 2013 رخ داد. پس از آن با صبحت‌های مواجه شدیم؛ چون: Nordic Games کیست؟ آیا واقعا Darksidres توسط آن‌ها خریداری شده است؟ و Nordic Games توضیح داد که واقعا چه هویتی دارد و برنامه‌های بسیاری برای آنچه که روزی دارایی THQ بوده است، خواهد داشت.»

 

وی ادامه داد:

 

«در حالی که ما بسیار به اصالت سوئدی خود افتخار می‌کنیم و معامله‌ای بزرگ را تحت نام Nordic انجام داده‌ایم، فکر کردیم که حال زمان آن رسیده است تا نام خود را با THQ ترکیب کنیم. آن برندها به شکل دادن مفهوم کسب و کار ما کمک خواهند کرد و THQ Nordic نشان خواهد داد که هسته رویکردش برای داشتن IPهای رقابتی هر چه بیشتر، پیش خواهد رفت. ما آن‌ها را گرامی می‌داریم و سعی داریم تا هم تراز بهترین منابع توسعه پیش رویم و با سطح تجربه کامیونیتی‌ها و برای برآورده کردن انتظار طرفداران، IPها را توسعه داده و محصولی سزاوار را تحویل دهیم.»

 

وی تایید کرد که این کمپانی در حال حاضر 23 بازی در دست توسعه دارد که 13تای آن‌ها معرفی نشده است! این عناوین طی ماه‌های آینده معرفی خواهند شد که بخش گسترده‌ای از آن مربوط به IPها و فرانچایزهای THQ می‌شود.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا