اخبار بازی

تغییر عنوان بازی جدید CD Projekt RED به Cyberpunk 2077

در جریان آخرین کنفرانس شرکت CD Projekt Red که در شهر ورشو برگزار شد، این شرکت عنوان جدیدی برای بازی Cyberpunk انتخاب کرده و نام این بازی را Cyberpunk 2077 گذاشته است. داستان این عنوان RPG، در محیطی sandbox و در شهر Night City روایت می شود. آقای Mike Pondsmith خالق عنوان Cyberpunk  می گوید: "تیم سازنده بازی باید عاشق محتوای بازی بوده و وفادار به این عناصر در بازی باشد. این تیم باید مهارت به فعل بدل کردن این محتوا ها و عناصر و هم چنین نگرشی به پایان کار عنوان داشته باشد. آن ها باید مشتاق ساخت عنوانی فوق العاده باشند. همه این مسایل ما را به یک شرکت یعنی CD Projekt RED برای ساخت بازی مان رهنمود ساخت." وی در ادامه صحبت هایش در مورد عنوان Cyberpunk 2077 می گوید: "این بازی ماهیت واقعی ژانری را که بازی در آن در جریان است به رشته عمل در خواهد آورد." به گفته وی بازیباز در طی داستان به دوران تاریک سال 2077 خواهد رفت، جایی که تکنولوژی های پیشرفته هم به راهی برای رستگاری و هم به عاملی برای عذاب بشریت تبدیل شده است.
داستان چند لایه و غیر خطی به بازیباز اجازه می دهد تا در شهر Night City و اطرف آن بگردد، جایی که او می تواند برخی از محیط هایی را که در بازی Cyberpunk 2020 وجود داشت را ببیند. یکی از این مناطق، ناحیه ای جنگی است که توسط تبهکاران به تسخیر در آمده است.
محیط sandbox بازی و مکانیزم بازی الهام گرفته شده از عنوان Cyberpunk 2020 می باشد و به خوبی با المان های بازی های RPG مدرن همانگ شده است و در این میان تعداد زیادی تفنگ و ابزارهای مختلف برای بازیباز مهیا است، شما زمانی که در اطراف شهر Night City می گردید، به این سلاح ها نیاز پیدا می کنید.
از طرفی در جریان این کنفرانس عنوان شد که بازی The Witcher 2: Enhanced Version برای Mac عرضه شده است و اکنون بر روی استیم و شبکه GoG دردسترس است و تا 48 ساعت آینده نیز از تخفیف 25 درصد برخوردار است. شما هم چنین می توانید نسخه enhanced edition بازی The Witcher را تا مهلت 48 ساعت آینده با قیمت 4.99 برای PC و Mac خریداری کنید. این شرکت در ادامه عنوان کرده است که ابزار های مد سازی بازی تحت عنوان Red Kit در نیمه اول سال 2013 به صورت مجانی برای عنوان The Witcher در دسترس خواهد بود. در پایان عنوان شد که بازی The Witcher 2: Assassins of Kings تا کنون دو میلیون نسخه فروش داشته است.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا